Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Vanhojen autojen elvytyspaketti

SEAB Finland Oy

Vanhojen autojen elvytyspaketti

Julkaistu: 02.06.2015 klo 11:23
Julkaisija: SEAB Finland Oy

Nyt ei puhuta valtion veroista, vaan autosi tehoista. Etenkin yli 100 tkm ajettujen autojen polttoainejärjestelmistä löytyy normaalista ajamisesta johtuvaa karstaa ja muita epäpuhtauksia jotka aiheuttavat ikäviä ongelmia, kuten tehon laskua, nykimistä, polttoaineen kulutuksen nousua, sekä erityisesti dieselautoilla savuttamisen lisääntymistä. Näihin ongelmiin ei normaalihuollon yhteydessä pääse käsiksi, eikä autoilija ole valmis maksamaan suurta lisähintaa polttoainejärjestelmän puhdistamisesta huollon yhteydessä.

Polttoaineen ja öljyn lisäaineiden markkinajohtaja STP tuo nyt valikoimiinsa vanhojen autojen elvytyspaketin - kaksi täysin uutta lisäainetta, jotka on suunniteltu erityisesti edellä mainittuja ongelmia varten:

• Diesel Stop Smoke – Vähentää mustaa savua ja pakokaasupäästöjä. Aine kaadetaan tankkiin ja jo tunnin sisällä savuttaminen vähentyy huomattavasti.
  • Injector Cleaner Paljon Ajetuille Autoille – Palauttaa vanhan moottorin suorituskyvyn. Uutuus puhdistaa palotilan ja suuttimet karstasta, sekä suojaa polttoaineruiskuja ja pumppua kulumiselta uuden Wearguard® -teknologian avulla.

Parasta tuotteissa on nopea vaikutus sekä helppokäyttöisyys – 200 ml:n pullo kaadetaan tankkauksen yhteydessä polttoainetankkiin ja autolla ajetaan normaalisti. STP hoitaa taustalla puhdistustyön.

STP:n tuotteet vanhojen autojen elvytykseen sekä muut STP:n lisäaineet myy Motonet, Tokmanni, Halpa-Halli, Minimani, Hong Kong ja hyvin varustetut autotarvikeliikkeet. STP:n uutuuksien ovh on 8,9 €.

SEAB Finland kuuluu Skandinaaviseen SEAB yritysryhmään, joka on yksi Euroopan merkittävimmistä autokemikaalien jakelijoista. SEAB Finlandin edustamiin tuotemerkkeihin kuuluvat mm. STP, DuPont, Armor All ja Wunder-Baum.

Lataa tuotekuvat ja logot osoitteesta: https://app.box.com/s/v29bvo8bbhkl88wqt5k6egifaxdbwddr

Lisätietoa maahantuojalta SEAB Finland Oy, 010 423 1520, myynti@seab.fi