Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Uusi Honda MSX125 - Iso Monkey

Uusi Honda MSX125 - Iso Monkey

Julkaistu: 23.01.2013 klo 12:49
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Oy Brandt Ab tuo Suomeen uudenlaisen 125-kuutioisen Honda MSX125-nuorisomoottoripyörän,lempinimeltään ”Iso Monkey”

Suomen kansan suursuosikin Honda Monkeyn maahantuonnin aikanaan loputtua Honda-mallistossa on ollut iso aukko. Sitä paikkaamaan Honda tuo markkinoille uutuuden, joka on kooltaan ja teholtaan perinteistä Monkeyta hieman kookkaampi, mutta geeneiltään sen aito sukulainen.

Honda MSX125 (Mini Street X-treme 125) on sopivan ketterä, mutta tarjoaa silti täysimittaisen moottoripyörän tunnun. Paketin täydentää jykevä teräsrunko, ensimmäistä kertaa Hondan valmistamissa 125-kokoluokassa saat käännetty etuhaarukka, Monoshock-takajousitus, hydrauliset levyjarrut edessä ja takana sekä kevyet, 12-tuumaiset vanteet tuhdein renkain. Ajamiseen vaaditaan A1-ajokortti.

MSX125 esitellään suomalaisyleisölle helmikuun alussa MP 13 -näyttelyssä Bike Worldin osastolla 6k91

Ensimmäiset yksilöt toimitetaan asiakkaille maalis-huhtikuussa, kertoo Hondia maahantuovan Oy Brandt Ab:n myyntipäällikkö Patrick Manner

– Pyörä vaikuttaa todella mielenkiintoiselta, se on hemmetin makea, sanoo Manner ja kertoo vastaanoton olleen innostuneen kaikkien niiden parissa, jotka ovat pyörästä kuvia nähneet.

MSX125-malli käyttää samaa ilmajäähdytteistä, yksisylinteristä moottoria kuin muun muassa Wave 125i -skootteri. Tehoa menopelissä on 9,7 hevosvoimaa ja vääntöä 10,9 Nm.MSX125:n vaihdelaatikko on neliportainen.

FAKTAT:

Svh 3,599 €

Värit: Punainen, valkoinen, keltainen ja musta.

Tekniset tiedot: http://www.hondabikes.fi/mallisto/2013-uutuudet/msx125

KUVAPANKKI: Lehdistökuvat Honda MSX125 -latauslinkki:

LISÄTIEDOT, KOEAJOPYYNNÖT

Patrick Manner, Myyntipäällikkö