Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Tuulilasi säihkyvän puhtaaksi Kungsin varrellisella ikkunanpesimellä ja kahden ämpärin taktiikalla

KUNGS Sinituote Oy

Julkaistu: 17.06.2014 klo 10:50
Julkaisija: KUNGS Sinituote Oy

Pesin on tärkeä huuhdella kunnolla myös pesun välissä, jottei tuulilasista irtoava hiekka naamuta lasipintaa.

Yksi ämpäri täytetään lämpimällä vedellä ja autonpesuun tarkoitetulla pesuaineella ja toiseen täytetään pesimen huuhteluvesi. Lasinpesuun voidaan käyttää myös tuulilasin pesunestettä. Sopiva laimennussuhde on korkillinen ämpärilliseen vettä.
Pese lasit pesuaineeseen kastetulla pitkävartisella pesimellä ja huuhtele se riittävän usein puhtaalla vedellä täytetyssä ämpärillä. Vaihda huuhtelevesi välillä, jotta veteen liukeneva irtolika saadaan irti pesimestä, eikä pääse naarmuttamaan lasin pintaa. Ikkunanpesimessä on 70 cm pitkä varsi, joten sillä ylettyy pesemään koko tuulilasin kurottelematta.

Kuivaa lasit lopuksi ikkunanpesimen silikonisella kuivauslastalla ja viimeistele tarvittaessa mikrokuituisella ikkunaliinalla.

Tommi Pätynen, Verkkoviestinnän asiantuntija, Sinituote Oy, tommi.patynen@sinituote.fi

KUNGS on Pohjoismaiden johtava autotarvikesarja, jonka erityisosaamiseen kuuluvat Suomen talveen ja ankariin sääolosuhteisiin kehitetyt talvituotteet, kuten lumiharjat ja jääraapat. Kungs-brändin takana on suomalainen perheyritys Sinituote Oy. Valtaosa yrityksen markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.