Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Testivoittaja uudistui - upea kiilto ja suoja maalipinnalle hetkessä

Oy Kaha Ab

Testivoittaja uudistui - upea kiilto ja suoja maalipinnalle hetkessä

Julkaistu: 20.05.2016 klo 14:12
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Suuren suosion saavuttanut testivoittaja SONAX Pikavaha on nyt uudistunut entistäkin tehokkaammaksi. Uusi SONAX Pikavaha sisältää aitoa Carnauba-vahaa, joka antaa auton maalipinnalle erinomaisen suojan ja uskomattoman kiillon. Pikavahan käyttö on äärettömän helppoa: sumuta – kuivaa – valmis. Uutuutena miellyttävä Pina Coladan tuoksu ja kätevä läpinäkyvä pullo.

Puhdas ja kiiltävä maalipinta on monen autoilijan toiveena, mutta vain harva on valmis kuluttamaan aikaansa auton pesuun, kuivaamiseen, vahaamiseen ja kiillottamiseen. SONAX Carnauba Pikavaha on vastaus kiireisen autoilijan autonhoitoon. Pesun jälkeen vahan voi sumuttaa suoraan kostealle maalipinnalle ja tämän jälkeen pinta kiillotetaan mikrokuituliinalla tai säämiskällä. Joten kuivaus, suojaus ja kiillotus suoritetaan yhdellä käsittelyllä – kätevää ja tehokasta. Aito Carnauba-vaha jättää upean syvän kiillon ja suojaa maalipintaa ulkoisilta rasituksilta.

Lisätiedot:
Jari Veteläinen, tuotepäällikkö
jari.vetelainen@kaha.fi

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.