Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Terhi 400 C – kansansuosikin pulpettiversio

Oy Otto Brandt Ab

Terhi 400 C – kansansuosikin pulpettiversio

Julkaistu: 05.02.2013 klo 10:08
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Viime keväänä esitelty monikäyttövene Terhi 400 nousi heti ensimmäisellä myyntikaudellaan todelliseksi kansansuosikiksi. Nyt tämä myyntimenestys saa rinnalleen pulpettiversion, joka laajentaa Terhi-mallistoa entisestään. Uutuus esitellään Vene 13 -näyttelyssä Helsingin Messukeskuksessa 8.-17. helmikuuta.

Mukavaa menoa pienellä moottoriteholla

Terhi 400 -mallin tapaan uusi C-malli on kevyesti liukuva ja ääneltään hiljainen vene, joka nousee liukuun käytännössä ilman kynnystä. Keulan muoto leikkaa hyvin aaltoa ja pakottaa veden roiskeet sivuille pitäen matkustajat kuivina vauhdikkaassakin menossa. Moottoritehoksi riittää 8-10 hevosvoimaa, jolla veneen kaikki ominaisuudet tulevat parhaiten esiin.

Kevyt, kestävä ja uppoamaton

Tämä koko perheen monipuoliseksi ja turvalliseksi yleiskäyttö- ja mökkiveneeksi tarkoitettu malli on tehty kestämään arkista käyttöä ja kulutusta. Siinä on Terhille tuttuun tapaan uppoamaton ja iskukestävä ABS-kaksikuorirakenne. Venettä on helppo käyttää ja kevyt käsitellä, ja myös trailerikuljetus sujuu vaivatta. Edullinen hankintahinta, minimaaliset käyttökustannukset ja kestävyys tekevät siitä todella kokonaistaloudellisen hankinnan.

Turvallinen koko perheen käyttövene

Pulpettimallin myötä Terhi 400 -valikoimassa on nyt kaksi vaihtoehtoa ja entistä enemmän monipuolisuutta. Molemmat mallit sopivat kaikenikäisille ja ovat turvallisuutensa ja helpon hallittavuutensa ansiosta mainioita valintoja esimerkiksi perheen nuorison ensimmäiseksi veneeksi, jolla harjoitella kipparin taitoja. Molemmat saa myös kätevästi vedetyksi maihin huviajelun tai kalareissun päätteeksi.

Tekniset tiedot:

pituus 401 cm

leveys 150 cm

paino 130 kg

henkilömäärä 4

moottorisuositus 8-10 hv

Terhi-veneet ovat esillä Vene 13 -näyttelyssä Helsingin Messukeskuksessa 8.-17.2.2013 osastolla 7g21.

Iiro Kinnanen, puh. 020 7510 253, sähköposti: iiro.kinnanen@terhitec.fi,TerhiTec Oy, Huhdantie 6. 21140 Rymättylä

TerhiTec Oy on Euroopan suurin pienvenevalmistaja. Se toi markkinoille ensimmäisen iskunkestävästä ABS-kestomuovista valmistetun, uppoamattoman Terhi-veneen jo vuonna 1972.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki