Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » TÄYSIN UUSI JAGUAR XF

Julkaisija: Jaguar Finland & Baltics

LYHYESTI

• Täysin uusi Jaguar XF: kevyempi, taloudellisempi ja täynnä uutta tekniikkaa
  • Ylivertaista hienostuneisuutta, dynaamisuutta ja muotoilua
  • Alumiini-intensiivinen arkkitehtuuri tuottaa luokkansa matalimman painon: 80 kg kevyempi kuin kilpailijat*
  • Segmenttinsä matalimmat CO2–päästöarvot: 104 g/km (poislukien hybridit)
  • Elegantti, edistyksellinen muotoilu yhdistää lyhyet ylitykset ja loistavat mittasuhteet erinomaiseen aerodynamiikkaan: Cd 0,26
  • Luokkansa johtavat takatilat: toisen rivin matkustajilla 15 mm enemmän jalkatilaa, 24 mm enemmän polvitilaa ja jopa 27 mm enemmän pääntilaa
  • Täysin uusi 10,2 tuuman kosketusnäyttöä käyttävä tieto- ja viihdejärjestelmä – InControl Touch Pro – tarjoaa ovelta ovelle -navigoinnin, saumattoman iOS- ja Android-liitettävyyden sekä 17 kaiuttimen 825 W:n Meridian-surround-äänen **
  • Säädettävä 12,3 tuuman TFT-mittaristo sisältää neljä visuaalista teemaa ja koko ruudun navigointinäytön
  • Kaksoiskolmiotuki- ja Integral Link -jousitus tarjoaa loistavaa ajomukavuutta, ajettavuutta ja hienostuneisuutta
  • All-Surface Progress Control –järjestelmä, ASPC haastavien olosuhteiden pidonhallinta, varmistaa sulavan liikkeelle lähdön huonosti pitävillä pinnoilla, kuten lumi ja jää – kuljettajan tarvitsee vain ohjata
  • Tehoa aktiivisesti siirtävä neliveto (AWD) ja Intelligent Driveline Dynamics -tekniikka tarjoavat optimaalista suorituskykyä eri olosuhteissa
  • Jaguar Drive Control -järjestelmän Adaptive Surface Response -tila erottelee eri pintatyypit ja tuottaa vieläkin enemmän pitoa
  • Täysin uusi XF tarjoaa monia edistyksellisiä tekniikoita, kuten täys-LED-ajovalot, lasertuulilasinäyttö, joka muodostaa korkean kontrastin värikuvia, automaattinen hätäjarrutus, mukautuva vakionopeudensäädin jonoaputoiminnolla, kaistalla pysymisapu, älykäs nopeusrajoitin ja puoliautomaattinen pysäköinti
  • Ennakkohinnat alkaen
    • E-Performance Pure - 2.0 diesel, 163hv/380Nm
      • 46 603,00 € (manuaalivaihteisto)
      • 50 595,00 € (automaattivaihteisto)
  • Uusi XF saapuu markkinoille 2015 lokakuussa

kuvapaketti  http://newsroom.jaguarlandrover.com/en-in/jaguar/images?ipid=106616&altTemplate=Image%20Pack

pdf liitteenä laajempi tiedote

Jaguar Land Rover Finland & Baltics, Inchcape Motors Finland Oy edustaa Jaguar ja Land
Rover merkkejä Suomessa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa.

Lisätiedot:
Ismo Pohjonen, Brand Director, ismo.pohjonen(a)inchcape.fi
Pasi Pönkänen, Product and PR Manager, pasi.ponkanen(a)inchcape.fi

Voit ladata lehdistökuvia ja materiaaleja osoitteessa media.jaguar.com

www.jaguar.fi