Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Tässä opas sähköauton valintaan

Into Kustannus

Tässä opas sähköauton valintaan

Julkaistu: 14.04.2016 klo 10:15
Julkaisija: Into Kustannus

Sähköautot yleistyvät kiihtyvällä tahdilla. Kesällä 2015 täyssähköisiä autoja oli rekisterissä jo lähes 700 – määrä on peräti kaksinkertaistunut sitten edelliskesän. Sähköautot ovat tulossa jäädäkseen.

Ostaisinko sähköauton? on Into Kustannuksen julkaisema uusi opas sähköauton valintaan. Vesa Linja-ahon kirja vastaa sähköauton hankintaa harkitsevan kysymyksiin auton lataamisesta ajamisen kuluihin. Tiesitkö, että sähköauto maksaa itsensä takaisin 5–10 vuodessa? Ja että sadan kilometrin polttoainekulut ovat 2 euroa.

"Kirjassa ei keskitytä interverttereihin ja akunbalansointijärjestelmiin, vaan siihen, mitä sähköautoilu käytännössä merkitsee." (Vesa Linja-aho esipuheessaan)

Vesa Linja-aho on Metropolia-ammattikorkeakoulun autoelektroniikan lehtori ja suosittu Image- ja Tuulilasi-lehden bloggaaja.

ISBN: 978-952-264-546-3, Into-tieto, 4/2016, 157 s.

Lisätiedot: ari.turunen@intokustannus.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi

Into julkaisee tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä.

intokustannus.fi | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus | instagram.com/intokustannus