Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Talven pölyt pois autosta ja lasit kirkkaiksi

KUNGS Sinituote Oy

Talven pölyt pois autosta ja lasit kirkkaiksi

Julkaistu: 21.04.2015 klo 09:22
Julkaisija: KUNGS Sinituote Oy

Autoon kertyy talven mittaan paljon pölyä, jonka kirkkaasti paistava kevätaurinko paljastaa etenkin auton sisustan tummilta vinyyli-, muovi- ja nahkapinnoilta.

Pölyn saa kätevästi pois KUNGSin sisätilojen puhdistimella. Mikrokuituista puhdistinta käytetään kuivana. Sisätilojen puhdistin on muotoiltu niin, että sillä pääsee ahtaisiinkin koloihin, kuten kojelaudan ja tuulilasin väliseen rakoon.

Pehmeässä KUNGS kojelautaliinassa on kaksi erilaista puolta. Harmaalla puolella poistat pölyt tehokkaasti kojelaudalta. Kuivalla liinalla on kätevä puhdistaa myös auton tuuletussäleiköt ja muut rakoset. Nihkeänä liina poistaa tahrat ilman pesuaineita. Liinan keltainen puoli toimii hyvin auton ulkopinnoilla. Se on joustava ja miellyttävän tuntuinen käyttää. Liina imee tehokkaasti vettä itseensä ja poistaa vesipisarat maalipinnalta. Vahattaessa lyhytnukkainen liina antaa säihkyvän lopputuloksen.

KUNGSin kiillotussieni sopii kojelaudan sekä auton muiden vinyyli-, muovi,- nahka- ja kumipintojen kiillottamiseen. Silikonisientä ei tule kuitenkaan käyttää ohjauspyörään tai polkimiin.

Kun pöly on poissa, puhdistetaan auton lasien sisäpinnat mikrokuituisella KUNGS ikkunanpuhdistimella. Etenkin tuulilasi tulee saada puhtaaksi lasin sisäpintaan talven mittaan kertyneestä rasvaisesta kalvosta. Se heikentää näkyvyyttä voimakkaasti, varsinkin kun aurinko paistaa matalalta suoraan tuulilasiin. Lasien sisäpinnat kannattaa pestä kahteen kertaan pesuaineliuoksella ja puhdistaa huolellisesti loput kalvot nukkaamattomalla mikrokuituisella KUNGS ikkunaliinalla.

Lisätietoa:

Sinituote Oy, varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213 tai aino.maatta@sinituote.fi

Tuotteiden kuvat löydät kuvapankistamme

KUNGS on Pohjoismaiden johtava autotarvikesarja, jonka erityisosaamiseen kuuluvat Suomen talveen ja ankariin sääolosuhteisiin kehitetyt talvituotteet, kuten lumiharjat ja jääraapat. Kungs-brändin takana on suomalainen perheyritys Sinituote Oy. Valtaosa yrityksen valmistamista ja markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/pages/KUNGS/228963243841929