Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Scandinavia Business Center perustettu

Fiat Finland

Scandinavia Business Center perustettu

Julkaistu: 27.03.2014 klo 12:03
Julkaisija: Fiat Finland

Fiat perustaa tytäryhtiön Suomeen ja nimittää Alessio Castellin johtamaan Scandinavia Business Centerin toimintaa.

Alessio Castelli on nimitetty uuden Scandinavia Business Centerin johtoon. Scandinavia Business Center aloittaa toimintansa välittömästi kattaen Fiatin omistamat paikalliset maahantuontitoiminnot Ruotsissa ja Tanskassa. Castellin johtama Scandinavia Business Center tähtää nykyisen maahantuontitoiminnan optimoimiseen Ruotsissa ja Tanskassa sekä Fiat Chrysler Groupin oman maahantuonti-liiketoiminnan aloittamiseen Suomessa.

Suomessa Fiat Chrysler Group tulee toimimaan itse oman paikallisen organisaation voimin, hyödyntäen synergioita jo olemassa olevilta Ruotsin ja Tanskan organisaatioilta. Liiketoimintavastuun siirto nykyiseltä maahantuojalta AutoFennica Oy:ltä Scandinavia Business Centerille tullaan toteuttamaan vuoden 2014 aikana siten, että asiakaspalvelu jatkuu häiriöttä koko siirtymävaiheen ajan.

Alessio Castelli, 42, omaa laajan kokemuksen Fiat Groupissa johtuen aiemmista tehtävistään Iveco, CNH ja Fiat Group Automobiles organisaatioissa. Vuodesta 2012 hän on toiminut Fiat Group Automobiles Sweden AB:n toimitusjohtajana. Alessio Castelli tuntee Skandinavian markkina-alueen hyvin, sillä hän on aiemmin toiminut aluemyyntipäällikön tehtävässä vastuualueenaan Pohjoismaat.

Lisätiedot: Mr. Alessio Castelli

Email: alessio.castelli@fiat.com