Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Raikkaassa autossa on mukava matkustaa

Oy Kaha Ab

Raikkaassa autossa on mukava matkustaa

Julkaistu: 19.07.2016 klo 07:59
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Kesähelteellä auton sisätilojen tunkkainen haju voimistuu ja autossa on helposti epämukava olla. Auton tekstiilipinnat keräävät itseensä likaa ja epämiellyttäviä hajuja. Varsinkin autossa matkustavat lemmikit tai autossa leijaileva tupakansavu jättävät nopeasti epämiellyttävän hajun tekstiileihin. Ilmastointijärjestelmä on myös usein talven jäljiltä tunkkainen ja tunkkaisuus leviää näin hetkessä koko autoon.

Raikkaassa autossa on huomattavasti mukavampi matkustaa ja siksi suosittelemme raikastamaan sisätilat sisäpesun yhteydessä. Käsittele tekstiilipinnat SONAX Hajuntappajalla, joka ei peitä, vaan poistaa epämiellyttävät hajut. Hajuntappaja on erittäin helppo ja nopea käyttää, suihkuta käsiteltäville pinnoille ja anna kuivua.

Kun tekstiilipinnat on raikastettu, SONAX A/C ilmastoinninpuhdistusaine antaa puolestaan kokonaisvaltaisesti raikkaan tuoksun koko autoon. SONAX A/C ilmastoinninpuhdistusaine asetetaan autoon käyttöohjeita noudattaen ja annetaan auton käydä noin 15 minuuttia. Tällä helpolla käsittelyllä raikastetaan koko ilmastointijärjestelmä vaivattomasti.

SONAX Hajuntappaja SO 292 241

SONAX A/C ilmastoinninpuhdistusaine SO 323 100

Jari Veteläinen, tuotepäällikkö
jari.vetelainen@kaha.fi
09 615 68 208

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.