Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » PPO-Elektroniikalta paikannuslaitteet Elker Oy:n kontteihin

PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikalta paikannuslaitteet Elker Oy:n kontteihin

Julkaistu: 25.06.2015 klo 09:00
Julkaisija: PPO-Elektroniikka Oy

PPO-Elektroniikka Oy:n paikannuslaitteet valvovat jatkossa Elker Oy:n konttien kulkua. Elker Oy käyttää konttejaan tuottajavastuun piiriin kuuluvan sähkö- ja elektroniikkalaiteromun valtakunnalliseen keräykseen. Kuluttajat voivat palauttaa SE-romun virallisiin vastaanottopisteisiin, josta Elker hoitaa romun uudelleenkäyttöön ja kierrätykseen.  Paikannus helpottaa konttien seurantaa ja hallinnointia, vähentää turhaa työtä ja tuo samalla kustannussäästöä. Ympäri Suomea liikkuvien konttien liikkeistä on jatkossa saatavilla olennainen tieto.

Elker Oy on sähkö- ja elektroniikkalaiteromun keräyksen ja kierrätyksen organisointia varten vuonna 2004 perustettu palveluyhtiö. Elker Oy huolehtii sen perustaneiden tuottajayhteisöiden SELT ry:n, ICT-tuottajaosuuskunta TY:n ja FLIP ry:n tuottajavastuuvelvoitteista organisoimalla omistajiensa puolesta keräystoiminnan, raportoinnin, taloushallinnon, kustannusten jakamisen sekä muut tuottajayhteisöjen sille määräämät tehtävät.

Paikannus on paljon muuta kuin piste kartalla - turvaa ja kustannussäästöä paikannusratkaisuilla

Paikannuksella voidaan selvittää niin henkilön, kulkuneuvon tai minkä tahansa liikkuvan kohteen sijainti.   Nykyaikaiset paikannusjärjestelmät soveltuvat niin pieniin kuin suuriinkin kohteisiin. Monipuolisilla paikannuspalveluilla voidaan estää varkauksia, hallita kalustoa, ohjata laitteita ja valvoa etänä. Paikannusta käytetään yhä enemmän myös kotitalouksissa sekä harraste- ja vapaa-ajan toiminnassa.

Esimerkkejä paikannuskohteista

• Autot
  • Työkoneet
  • Veneet
  • Moottoripyörät, polkupyörät, moottorikelkat, mönkijät
  • Henkilöt, eläimet
  • Kontit (Kuvassa Elker Oy:n kontti)
  • Trailerit
  • Siirrettävät varastot

Paikannus ei rajoitu vain liikkuvan kohteen reaaliaikaiseen seurantaan. Tietoja voidaan selvittää myös takautuvasti. Toimivan raportointijärjestelmän avulla voidaan kerätä arvokasta tietoa, jota yrityksen kannattaa hyödyntää työnohjauksen ja kehittämistyön apuna. Paikannus voi tuoda yrityksille merkittävää kustannussäästöä.

PPO-Elektroniikka Oy:n räätälöidyt paikannusratkaisut tarjoavat kaiken tarvittavan paikannukseen, seurantaan ja raportointiin.  Laadukkaat saksalaisvalmisteiset paikannuslaitteet voidaan ohjelmoida vastaamaan asiakkaan käyttötarkoitusta.

Lisätietoa paikannuksesta ja PPO-Elektroniikan toiminnasta:
Tekninen asiantuntija Kimmo Konttinen, PPO-Elektroniikka Oy, puh. 09 566 09215

Lisätietoa Elker Oy:n toiminnasta Internet-sivuilta: www.elker.fi

PPO-Elektroniikka Oy   ̶  Turvaa ja turvallisuutta, missä ikinä oletkin
Suunnittelemme, valmistamme, maahantuomme ja viemme vaativaa valvontaelektroniikkaa. Rakennamme yksilöllisiä turvateknisiä ratkaisuja. 34 vuoden kokemus, osaava henkilökunta ja huipputuotteet takaavat onnistuneen lopputuloksen. www.ppo-elektroniikka.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki