Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Polttoainejärjestelmän puhdistus on syytä tehdä säännöllisesti

Oy Kaha Ab

Polttoainejärjestelmän puhdistus on syytä tehdä säännöllisesti

Julkaistu: 17.10.2016 klo 10:58
Julkaisija: Oy Kaha Ab

Polttoainejärjestelmään kerääntyy helposti kosteutta. Kosteus edesauttaa tehokkaasti bakteerien ja karstan syntyä. Järjestelmään kerääntynyt bakteerimassa voi puolestaan aiheuttaa suuriakin ongelmia mm. tukkimalla pahimmillaan polttoainesuodattimen kokonaan. Nämä ongelmat voidaan helposti ennaltaehkäistä käyttämällä säännöllisesti SONAX polttoainejärjestelmän puhdistusaineita. SONAX polttoainejärjestelmän puhdistusaineilla puhdistus sujuu helposti ja nopeasti. Puhdistusaineet puhdistavat kaikki moottorin osat, joiden kautta polttoaine kulkee nesteenä. Puhdas polttoainejärjestelmä kuluttaa vähemmän polttoainetta ja tuottaa vähemmän haitallisia päästöjä.

Valitse oikea tuote ajoneuvon polttoaineen mukaan: SONAX Diesel System Cleaner dieselajoneuvoille ja SONAX Fuel Injection & Carburetor Cleaner bensiiniajoneuvoille.

SONAX Diesel System Cleaner puhdistaa koko dieselpolttoaine- ja ruiskutusjärjestelmän. Poistaa kosteuden ja karstan sekä estää parafiinikiteiden muodostumista.

SONAX Fuel Injection & Carburetor Cleaner puhdistaa puolestaan bensiiniauton polttoainejärjestelmän, suuttimet, kaasuttimet, venttiilit, sytytystulpat ja palotilan. Voitelee samalla käsittelyllä polttoaine- ja suihkutuspumpun sekä suuttimet.

Käsittely on edullinen ja erittäin helppo tehdä, kaada koko pullollinen puhdistusainetta polttoainesäiliöön – muuta ei vaadita. Ajoneuvoa voi heti käyttää normaalisti.

Lisätiedot:
Jari Veteläinen, tuotepäällikkö
jari.vetelainen@kaha.fi

Oy Kaha Ab

Suomen suurimpiin autovaraosien, ajoneuvojen ja veneiden lisävarusteiden maahantuonti- ja tukkuliikkeisiin kuuluva Kaha on toiminut alalla jo vuodesta 1934.