Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Nyt iski puhdas populismi! Jos osaat täyttää helpon lomakkeen voit päästä ministerimersuun

Juhlapesu

Julkaistu: 17.04.2015 klo 10:45
Julkaisija: Juhlapesu

Härregud! Juhlapesu paljasti veret seisauttavan ilmiön Suomessa

Nyt kuka tahansa kansalainen, joka osaa tehdä minkä tahansa Juhlapesu-sopimuksen ennen kuin vaalihuoneistot sulkeutuvat saattaa päästä ihka oikean ministeris-mersun kyytiin. Kaikilla huhtikuun aikana sopimuksen tehneillä on myös mahdollisuus voittaa hallitustason auto ja kuljettaja päiväksi. Tämä on sellainen lupaus, joka pidetään, kävi vaaleissa sitten kuinka tahansa.

Auto on jytky: Mercedes Benz S350 Bluetech L. Se on sekä perustuloon että -menoon sopiva tekniikan ihme ja se on näytillä pe klo 8–18 ja la 10–16 Juhlapesu Konalassa, jossa myös suoritetaan ministeritason puhdistuksia. Ei sellaisia etnisiä, vaan korkeatasoisia autopesuja sisäpesuineen.

Juhlapesu-sopimus takaa kansalaiselle, että hän voi olla juuri niin puhdasoppinen kuin itse haluaa: pestä milloin haluaa, missä haluaa ja millä pesuohjelmalla haluaa. Siistiä! Voi vapaasti painaa nappia ilman ryhmäkuria tai omatunnon soimausta, sillä se nappi on pesukoneen pesunappi. Se tarkoittaa ”ei” lialle ja ”jaa” puhtaudelle ja ”tyhjää” tyhjille lupauksille.

Kansallista turvallisuutta ei voi tässä yhteydessä sivuuttaa. Likaisten autonikkunoiden läpi ei kerta kaikkiaan voi muodostaa tarkkaa kuvaa nopeasti muuttuvan turvallisuusympäristön muutoksista. Likaiset autot ovat siis todellinen kansallinen turvallisuusriski, joka ei poistu isäntämaasopimuksilla tai yhteistyön tiivistämisellä ruotsalaisten kanssa. Vain säännöllinen pesu ja vahaus luo uskottavan puolustuskyvyn likaa vastaan. Puhtaasta autosta on helppo valvoa lähialuetta ja välttää yhteentörmäyksiä naapureiden kanssa.

Entäpäs sitten kilpailukyky? Kansainvälisissä autokilpailussa voittaja-autot ovat hyvin harvoin likaisia jo lähtöviivalla. Tämähän tarkoittaa luonnollisesti sitä, että Suomi jää auttamatta jälkeen kilpailukykyvertailussa, mikäli autot ovat likaisempia kuin esimerkiksi saksalaisilla.

Ikävät rakenneuudistukset voi jättää tekemättä, sillä Juhlapesuun sopii auto kuin auto, oli se rakennettu sitten miten tahansa. Ei haittaa, vaikka ajautuu vasemmalle tai oikealle, kunhan välttää sellaisia hirveitä ääriliikkeitä, että törmää pesupaikan ovenpieliin. Myöskään ei tarvitse lukea kuivia komiteamietintöjä. Ainoa mikä on kuiva, on puhdas auto Juhlapesun jälkeen.

Voittaja saa ajeluttaa itseänsä valitsemanaan päivänä sinne minne huvittaa ja napostella vaikka viinirypäleitä takapenkillä tai kotimaisia luomuporkkanoita, ihan sama. Kuljettajana toimii Juhlapesun toimitusjohtaja Erkki Aminoff koppalakki päässä ja punainen kravatti kaulassa. Hänet voi komentaa vaikka kuskaamaan teinit rippileirille ison maailman tyyliin.

Eikä tarvitse neuvotella yhdenkään apupuolueen kynnyskysymyksistä tai vastaanottaa karvalakkilähetystöjä. Hyvä tuuri ja oikein täytetty Juhlapesu-sopimus riittää – sillä se on reilu koko kansan sopimus, joka vie koko suomalaista yhteiskuntaa puhdasoppisempaan suuntaan.

Voittajalle Juhlapesu ilmoittaa henkilökohtaisesti.

Ari Ålander
Juhlapesu, Myyntijohtaja
Tel. + 358 40 520 8452
Email ari.alander@juhlapesu.fi
juhlapesu.fi

Juhlapesu on Suomalainen autopesuinnovaatio. Tarjoamme ensimmäisenä autopesuketjuna kiinteään kuukausimaksuun perustuvan autonpesukonseptin. Helppoa! Tee Juhlapesu -sopimus verkossa. Pese autosi aina kun se on likainen, älä kelin mukaan. Kaikki pesuohjelmat käytössä kiinteällä kuukausimaksulla. Autosi tunnistetaan rekisterikilvestä ja painat vain yhtä nappia ja ajat pesuun. Kuukausisopimusasiakkaillamme on lisäksi kaikki pesulamme käytössä. Juhlapesuja on tällä hetkellä 9 kahdeksalla eri paikkakunnalla.

juhlapesu.fi