Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Nissan vahvistaa Primastarin seuraajan: Nissan NV300

Nissan Nordic Europe Oy

Nissan vahvistaa Primastarin seuraajan: Nissan NV300

Julkaistu: 17.02.2016 klo 09:52
Julkaisija: Nissan Nordic Europe Oy

Nissan laajentaa kevyiden hyötyajoneuvojensa valikoimaa esittelemällä täysin uuden mallin. Primastarin seuraaja Nissan NV300 on keskikokoinen pakettiauto, jonka kokoluokka asettuu NV200:n ja NV400:n välimaastoon.

Nissanilla on yksi Euroopan laajimmista kevyiden hyötyajoneuvojen mallistoista, ja uusi Nissan NV300 vahvistaa entisestään Nissanin asemaa kevyiden hyötyajoneuvojen markkinoilla.

Nissan takaa NV300:n laadun tarjoamalla siihen markkinoiden johtavan 5 vuoden tai 160 000 km:n takuun. Takuu kattaa myös kaikki alkuperäiset Nissanin lisävarusteet.

“Uudesta NV300:sta tulee tärkeä osa Nissanin kevyiden hyötyajoneuvojen kasvusuunnitelmaa Euroopassa”, sanoo Philippe Guérin-Boutaud, Corporate Vice President, Nissan LCV.

Täysin uusi NV300 tulee myyntiin myöhemmin tänä vuonna.

Nissan Euroopassa

Nissan on yksi merkittävimmistä aasialaisista autonvalmistajista Euroopassa, ja sen palveluksessa on yli 17 600 työntekijää suunnittelu-, tutkimus- ja tuotekehitystoiminnoissa, tuotannossa, logistiikassa sekä myynnissä ja markkinoinnissa. Nissanin tehtailla Isossa-Britanniassa, Espanjassa ja Venäjällä valmistettiin viime tilikaudella yli 675 000 autoa; palkittuja crossover-malleja, pikkuautoja, katumaastureita, hyötyajoneuvoja sekä täyssähköautoja. Nissan LEAF on maailman suosituin täyssähköauto, jonka käyttäjistä 96 prosenttia on valmiita suosittelemaan autoa myös ystävilleen. Euroopan tuotevalikoimassa on tällä hetkellä 23 erilaista ja innovatiivista mallia Nissan- ja Datsun-tuotemerkeillä.

Nissan Nordic Europe Oy on Nissanin maahantuonti- ja markkinointiyritys, joka toimii Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa sekä Virossa, Latviassa ja Liettuassa. Yrityksellä on noin 185 työntekijää, ja sen pääkonttori sijaitsee Espoon Keilaniemessä. www.newsroom.nissan-europe.com/fi, www.nissan.fi

Seuraa meitä: www.facebook.com/NissanSuomi, twitter.com/NissanSuomi