Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Maksa traktorin päivämaksu uudelle tilille

Trafi

Maksa traktorin päivämaksu uudelle tilille

Julkaistu: 17.06.2013 klo 12:42
Julkaisija: Trafi

Traktorin päivämaksutilin tilinumero on muuttunut. Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi pyytää kaikkia traktorin päivämaksua maksavia käyttämään uutta tilinumeroa maksamiseen. Vanha Nordean tili poistuu käytöstä 1.11.2013.

Traktorin päivämaksutilin uusi tilinumero:
Pohjola FI09 5000 0121 5027 50.

Traktorin päivämaksu maksettava aina etukäteen

Rekisteröity traktori on polttoainemaksusta vapaa mm. jos sitä käytetään työkoneeksi varusteltuna tai maataloudessa. Polttoainemaksusta vapaat käyttötarkoitukset on määritelty täsmällisesti polttoainemaksulaissa. Tällöin traktorissa voidaan käyttää lievemmin verotettua polttoainetta esim. moottoripolttoöljyä ilman polttoainemaksun suorittamista.

Lievemmin verotettua polttoainetta käyttävää traktoria voidaan käyttää myös muihin tehtäviin, mutta silloin sen käytöstä tulee suorittaa 5 euron päivämaksu etukäteen.

Lisätietoja www.trafi.fi/polttoainemaksu tai Trafin polttoainemaksuasioiden palvelunumero 029 534 5128.

yksikönpäällikkö Heli Tanninen, puh. 029 534 7212, heli.tanninen(at)trafi.fi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki