Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Lahden Moottoripyörämessuilla avataan tie motoristiksi

Lahden Messut Oy

Lahden Moottoripyörämessuilla avataan tie motoristiksi

Julkaistu: 14.04.2015 klo 13:55
Julkaisija: Lahden Messut Oy

Lahden Moottoripyörämessuilla tarjotaan täydellinen ”eväsreppu” moottoripyöräilystä haaveilevalle. Aloitteleville motoristeille suunnatulla Tie motoristiksi –konseptialueella on tarjolla tietoa ajokorteista, tutkinnoista, ajokoulutuksesta, pyöristä, varusteista, rahoituksesta, vakuutuksista ja kerhotoiminnasta. Matka alkaa valitsemalla omaan tyyliin sopiva pyörä ja varusteet mallikokonaisuuksista, jonka pohjalta lähdetään etenemään tiellä motoristiksi. Alueen läpi kuljettuaan asiakkaalla on konkreettisesti tiedossa kaikki tarvittavat toimenpiteet ja kustannukset harrastuksen aloittamiselle. Suunnitelmissa on, että innokkaimmat pääsisivät jo messuilla koulunpenkille suorittamaan ensimmäiset teoriatuntinsa.

Lahden Moottoripyörämessut järjestetään Lahden Messukeskuksessa 23.-24. toukokuuta. Tapahtumassa pääosaa näyttelevät moottoripyörät ja varusteet, harrasteeseen liittyvän rennon lifestylen ja monipuolisen ohjelman värittäessä tapahtumaa. Osana Lahden Moottoripyörämessuja toteutetaan suuri Test Ride -koeajotapahtuma katu- ja offroad -pyörille.Katupyörillä pääsee ajamaan reitin luonnonkauniissa Vesijärven rantamaisemissa. Motocross-, enduro- sekä trialpyörien Test Ride Offroad -koeajoalue sijaitsee messukeskuksen vieressä.

Messujen keväinen ajankohta tarjoaa mahdollisuuden toteuttaa messuvierailu kaksipyöräisellä, ajokauden aloitushengessä. Messuviikonlopuksi on motoristeille järjestetty runsaasti oheisohjelmaa luonnonkauniilla Lahden seudulla.

www.lahdenmpmessut.fi

Anne Koskinen

Näyttelypäällikkö

anne.koskinen@lahdenmessut.fi

Ennakkolipunmyynti:

liput.lahdenmessut.fi

Lahden Messut Oy tunnetaan korkealaatuisista ammatti- ja erikoismessuistaan. Toiminnan oleellisena osana ovat myös näytteilleasettajille tarjottavat suunnittelu- ja rakennuspalvelut sekä messukalusteiden ja -tarvikkeiden vuokraus. Lahden Messut toimii yhteistyökumppanina ja teknisenä toteuttajana erilaisissa messuissa ja tapahtumissa. Uudistuneen Lahden Messukeskuksen tilojen vuokraus näyttelyille, messuille, seminaareihin, yritystilaisuuksiin, kokouksiin ja konsertteihin on tärkeä osa Lahden Messujen palvelutoimintaa.