Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Kungs teleskooppilumilapio on verraton apu kinokseen kadonneen auton etsinnässä

KUNGS Sinituote Oy

Kungs teleskooppilumilapio on verraton apu kinokseen kadonneen auton etsinnässä

Julkaistu: 23.01.2015 klo 14:08
Julkaisija: KUNGS Sinituote Oy

Kungsin pitkävartinen teleskooppilumilapio on korvaamaton  apuväline, kun auto täytyy kaivaa esiin lumikinoksesta esimerkiksi talvilomapysäköinnin jälkeen.

Lumilapion pituus on säädettävissä välillä 77 - 101 cm, joten se on ergonominen käyttää, mutta mahtuu silti säilytettäväksi auton tavaratilassa.

Lapiossa on tilava pesä, kevyt alumiinivarsi ja tukeva varren lukitus, joten sitä on helppo käyttää. Reilunkokoisesta kahvasta saa kunnon otteen myös käsineet kädessä.

Kungs- lumilapio on kätevä myös matkailuajoneuvossa tai parvekelapiona, ja se sopii hyvin myös lasten lumilapioksi. Autoilijan lumilapio teleskooppivarrella on Suomessa suunniteltu ja valmistettu avainlipputuote.

Sinituote Oy, varatoimitusjohtaja Aino Määttä, p. 019 7600 213 tai aino.maatta@sinituote.fi

KUNGS on Pohjoismaiden johtava autotarvikesarja, jonka erityisosaamiseen kuuluvat Suomen talveen ja ankariin sääolosuhteisiin kehitetyt talvituotteet, kuten lumiharjat ja jääraapat. Kungs-brändin takana on suomalainen perheyritys Sinituote Oy. Valtaosa yrityksen valmistamista ja markkinoimista tuotteista on kotimaisia Avainlipputuotteita.

Seuraa meitä
Facebookissa: https://www.facebook.com/pages/KUNGS/228963243841929