Etusivu » Tiedotteet » Autot ja moottoripyörät » Brandt-Polaris Oy Polaris Hall of Fameen

Oy Otto Brandt Ab

Brandt-Polaris Oy Polaris Hall of Fameen

Julkaistu: 19.08.2015 klo 14:00
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Brandt-Polaris Oy on vastaanottanut 28.7.2015 Las Vegasissa arvostetun Polaris Hall of Fame -palkinnon.

Polaris Hall of Fame perustettiin vuonna 2004 Polariksen täyttäessä 50 vuotta. Polaris Hall Of Fameen valitaan vuosittain henkilöitä ja yhteistyökumppaneita, jotka ovat vaikuttaneet vuosien varrella merkittävästi Polaris Industries Inc:n menestykseen ja kasvuun. Brandt-Polaris Oy on vasta toinen kansainvälinen yhteistyökumppani joka on saanut tämän arvostetun tunnustuksen. Ensimmäinen tunnustus Yhdysvaltain ulkopuolelle annettiin 11 vuotta sitten.

Valinnallaan Polaris Industries haluaa kunnioittaa Polariksen ja Brandt-Polariksen yli kaksikymmentä vuotta kestänyttä tiivistä yhteistyötä. Brandt-Polaris on tänä aikana noussut erittäin merkittäväksi ja tärkeäksi kumppaniksi, jolla on tänään jo 65 jälleenmyyjän verkosto pääosin Suomessa. Erityisesti Polaris kertoo arvostavansa Brandt-Polariksen intohimoa ja sitoutumista Polariksen brändiin ja tuotteisiin, sekä omiin jälleenmyyjiinsä ja asiakkaisiinsa henkilökohtaisella tasolla Brandt-Polariksen johtoa ja omistajia myöten.

- "En usko, että Polaris emmekä me osanneet odottaa yhteistyömme alkaessa yli kaksikymmentä vuotta sitten, että matkastamme yhdessä tulisi näin pitkä ja näin hedelmällinen. Olemme ylpeitä ja otettuja tästä upeasta tunnustuksesta,” sanoo Stefan Brandt, Brandt-Polariksen pääomistaja.

- ”Kiitos menestyksestä kuuluu päämiehellemme Polaris Industries -yhtiölle, Brandt-Polaris Oy:n henkilökunnalle, Polaris-jälleenmyyjille ja -jälkimarkkinointiverkostolle. Meillä on ollut hieno tähänastinen taival ja toivomme sen jatkuvan vähintään yhtä pitkään tulevaisuuteen,” toivoo Brandt-Polaris Oy:n toimitusjohtaja Jyrki Tikkanen.

Brandt-Polaris Oy on Suomen suurin maastoajoneuvojen maahantuoja ja yksi isoimmista moottorikelkkamyyjistä. Lisäksi yritys tuo maahan Polariksen USA:ssa valmistamia ja menestyviä Victory- ja Indian-moottoripyöriä. Brandt-Polaris Oy on 1905 perustetun Otto-Brandt –konsernin tytäryhtiö ja aloitti Polaris-tuotteiden maahantuonnin vuonna 1994. Yhtiön viime vuoden liikevaihto oli 30 milj. euroa. Yhtiön operatiivisessa toiminnassa on toimitusjohtajan lisäksi 10 henkilöä.

Kiitos Polaris Hall of Fame -kunniasta!

Brandt-Polaris Oy:n hallitus (Carina Wolff-Brandt, Stefan Brandt ja Stefanie Brandt) ja toimitusjohtaja Jyrki Tikkanen

Lisätietoja antaa:

Jyrki Tikkanen
Brandt-Polaris Oy
+358 400 870 024

Brandt-Polaris Oy on Suomen suurin maastoajoneuvojen maahantuoja, ja se on osa 108-vuotiasta Otto Brandt -konsernia. Maastoajoneuvot ovat olleet historiansa alusta alkaen vahvasti mukana konsernin tuotevalikoimassa, ja nykyään ne ovat sen suurin tuoteryhmä. http://www.polaris.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki