Etusivu » Tiedotteet » Ympäristö ja luonto » KYLMÄ ILMARINTAMA TYÖNTÄÄ RED BULL STRATOS LAUKAISUN TIISTAILLE

KYLMÄ ILMARINTAMA TYÖNTÄÄ RED BULL STRATOS LAUKAISUN TIISTAILLE

Julkaistu: 06.10.2012 klo 11:01
Julkaisija: Red Bull

Viimeisin päivitys Red Bull Stratos meteorologi Don Daylta paljastaa, että ennustetun kylmän rintaman kehitys ei ole operaation eduksi.

Jyrkkä lämpötilan lasku, matalat pilvet ja tihkusade vaikuttavat kaakkois New Mexicoon myöhäään sunnuntaina itä tuulien kehittyessä. Vaikka sää parantuu merkittävästi maanantaina, tuulen nopeuksien odotetaan nousevan yli hyväksyttävälle tasolle, jotta olisi turvallista laukaista Felix Baumgartnerin massiivinen ilmapallo aamulla.

"Hyvä uutinen on, että meillä on yleensä päivän tai kahden kuluttua tämän tyyppisen kylmän ilmarintaman liikkumisen jälkeen suosiollisempi sää ilmapallon laukaisuun", ennustaa Don päivä.

Maanantaiksi suunniteltu hyppy piti siirtää turvallisuussyistä tiistaihin 9. lokakuu , joka on uusi tavoitepäivämäärä. Tämän hetkinen sääennuste näyttää erittäin lupaavalta.

www.redbullstratos.com

Contact: Trish Medalen, trish@redbullstratos.com, +1 415.302.1400

Red Bull Media House
Red Bull Media House on globaali mediayritys, joka luo kiehtovaa urheilu-, kulttuuri- ja lifestyle-mediasisältöä ja jakaa sitä eri ympäristöissä. Red Bull Media Housen mediasisältö on optimoitu kaikkeen mediaan aina täysimittaisista elokuvista, televisio-ohjelmista, printeistä digitaaliseen sisältöön ja peleihin. Lisätietoja löydät sivulta www.redbullmediahouse.com.