Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » Vakuutukset verkosta edullisemmin ja kattavammin

Vakuutukset verkosta edullisemmin ja kattavammin

Julkaistu: 15.11.2012 klo 15:30
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Tiedote 15.11.2012

VAKUUTUKSET VERKOSTA EDULLISEMMIN JA KATTAVAMMIN

POP Vakuutus avasi tänään kello 12 markkinoiden parhaan vakuutusverkkokaupan, jossa vakuutusten hinnat ja sisältö esitetään totuttua läpinäkyvämmin. Kilpailijoita tehokkaamman toimintatavan ansiosta POP Vakuutus voi tarjota kattavampaa vakuutusturvaa edullisempaan hintaan. Yhtiön taustalla toimii vakavarainen POP Pankki -ryhmä.

POP Vakuutuksen toimitusjohtaja Pasi Puntari kertoo, että yhtiön valikoimaan kuuluvat kaikki tavallisimmat henkilöasiakkaan tarvitsemat vahinkovakuutustuotteet, kuten koti-, ajoneuvo-, vene-, matka- ja tapaturmavakuutukset. Nyt kuluttajille on tarjolla ymmärrettäviä ja kustannuksiltaan kohtuullisia vakuutuksia.

– Mielestämme ei ole asiakkaan edun mukaista maksaa vakuutusten hinnoissa konttoriverkoston ylläpidosta, kun saman ja jopa paremman asiakaspalvelun voi nykyisin tarjota helposti verkossa ja puhelimitse. Emme myöskään halua, että vakuutusten hintoja monimutkaistetaan rakentamalla sekavia etu- tai keskittämisjärjestelmiä, jotka asiakas aina lopulta maksaa. Rohkaisemmekin suomalaisia katsomaan tarkemmin nykyisiä vakuutuksiaan. ’Vertaa niin vakuutut’ on POP Vakuutuksen itsevarma viesti kuluttajille, päättää Puntari.

toimitusjohtaja Pasi Puntari, puh. 0400 429 106

pasi.puntari@popvakuutus.fi

POP Vakuutus on verkossa toimiva vakuutusyhtiö, joka tarjoaa selkeitä ja kilpailukykyisiä vakuutuksia henkilöasiakkaille. Valikoimaan kuuluvat kaikki tavallisimmat henkilöasiakkaan tarvitsemat vahinkovakuutustuotteet, jotka liittyvät henkilöihin, ajoneuvoihin tai kiinteistöihin. POP Vakuutus on Suomen Vahinkovakuutus Oy:n aputoimi- ja markkinointinimi. Yhtiön omistaa POP Pankki -ryhmä. Yhtiön toimintaa valvoo Finanssivalvonta.