Etusivu » Tiedotteet » Vakuutus » Markkinoiden ainoa Push-notifikaatiota tukeva IP-kamera AVN80X

Fin-Alert Electronics Oy

Markkinoiden ainoa Push-notifikaatiota tukeva IP-kamera AVN80X

Julkaistu: 19.09.2011 klo 14:11
Julkaisija: Fin-Alert Electronics Oy

Turvajärjestelmien ja -tuotteiden maahantuoja Fin-Alert Electronics Oy on tuonut ensimmäisenä Suomen markkinoille Push-notifikaatiota tukevan IP-kameran AVN80X. Kameran havaitessa liikettä, ilmoitus matkapuhelimeen lähtee välittömästi ja puhelimesta voi heti katsoa tallenteen tapahtumasta tai siirtyä reaaliaikaiseen kuvaan. Puhelimesta voi myös käynnistää kaksisuuntaisen ääniyhteyden tai selata aiempia tallenteita kameran SD-kortilta.

Uutta IP-kameraa voi käyttää mitä erilaisimmissa sovelluksissa kotona, toimistossa, varastoissa tai rakennuksilla. Kameran avulla voi paitsi reagoida välittömästi mahdolliseen rikokseen myös seurata lemmikkejä tai koululaisen saapumista kotiin.

Uuden IP-kameran maksimi resoluutio on 1.3 Mpix, siinä on tehokas LED-valo sekä LED-merkkivalot verkkoyhteyksien tilan seurantaan, ajastettavat notifikaatiot ja SD-kortille voi tallentaa materiaalia aina 32 Gb asti. SD-kortti ei sisälly toimitukseen. Yhteensopivuus iPhone, iPad, Android ja IE, tukee myös muita selaimia. EagleEyes-sovellukset hankittavissa App Storesta ja Android Marketista.

Fin-Alert Electronics Oy
Tuotepäällikkö Jani Riikonen
myynti@finalert.fi
Tuotetiedot

Fin-Alert Electronics Oy on Suomessa toimiva vuonna 1993 perustettu turvallisuusalan maahantuontiyritys. Nykyään Fin-Alert Electronics Oy on osa pohjoismaiseen Amplex-konserniin kuuluvaa Kamic-ryhmää.Tuotevalikoima kattaa lähes kaikki turvallisuuteen liittyvät osa-alueet kuten murto- ja kameravalvonnan, turvavalaistuksen, ups-laitteet, huoltovapaat akut, porttipuhelimet, palovaroittimet ja käsisammuttimet.