Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » Packard Bell imedia L-sarja, design-tietokoneiden tehopakkaus

Packard Bell

Packard Bell imedia L-sarja, design-tietokoneiden tehopakkaus

Julkaistu: 09.07.2012 klo 11:00
Julkaisija: Packard Bell

Pöytäkone yhdistää tyylikkyyden ja suorityskyvyn.

• Mattamustan kotelon  pyöreälinjainen design on tyylikäs
  • Kätevät portit helpottavat multimediakäyttöä
  • Laajennustilaa riittää 6 teratavuun asti

Design-tietokoneita valmistava Packard Bell julkisti uudet imedia L -sarjan pöytäkoneensa. Packard Bellille tyypillisesti sarjan koneet tarjoavat pätevän yhdistelmän tyylikästä designia ja huipputason suorituskykyä.

“Pöytäkoneita ei enää piiloteta pimeisiin nurkkiin”, selventää Luca Rossi, Acer Groupin Euroopan- ja Lähi-idän kuluttajadivisioonan johtaja. “Nykypäivän pöytäkone on kotielämän keskipiste, jonka kautta pidetään yhteyttä ystäviin sekä nautitaan elokuvista, musiikista ja peleistä. Tämän takia pöytäkoneen tulee olla helppokäyttöinen ja näyttää hyvältä.”

Modernia muotokieltä

Tyylikkyys ja design ovat olleet etusijalla Packard Bell imedia L -sarjan koneiden suunnittelussa. Pyöristetty muotoilu ja laadukas pintamateriaali näyttävät komeilta missä tahansa ympäristössä. Mattamustan pinnan erikoisuus on myös se, etteivät sormenjäljet näy siitä.

Yksinkertaisuus on valttia

Koneen kaksi USB 2.0 -porttia, audioliittimet ja kortinlukija on sijoiteltu fiksusti kotelon ylälaitaan ja kallistettu eteenpäin, joten esimerkiksi matkapuhelimien, MP3-soitinten tai muiden laitteiden liittäminen on äärimmäisen helppoa ja kätevää. Toinen Packard Bell imedia L -sarjan koneiden valtti on niiden laajennettavuus: koneen etupaneelista löytyy myös helposti vaihdeltavissa oleva laajennustelakka. Tallennustilasta ei taatusti tule pulaa, sillä Packard Bell imedia L-koneissa on vakiona mahdollisuus tallennuskapasiteettiin jopa 4 teratavuun saakka ja sitä voi kasvattaa aina 6 teratavuun asti kiinnittämällä ulkoisen kovalevyn sille varattuun telineeseen koneen etureunassa.

Tehoa moniajoon

Packard Bell imedia L-koneita on helppo käyttää mihin vain, sillä niissä riittää tehoa vaativampaankin moniajoon. Nettivideot, musiikki, DVD:t, MP3:t, videopuhelut ja tiedostonsiirto pyörivät sujuvasti, sillä Intelin 2. sukupolven Core-prosessorit takaavat suorituskyvyn riittävyyden tilanteessa kuin tilanteessa.

3D tulee kotiin

Packard Bell imedia L-sarjan koneisiin on saatavilla NVIDIA:n tai AMD Radeonin tehokkaat HD-näytönohjaimet sekä täysi Microsoft DirectX 11 -yhteensopivuus. Packard Bell imedia L-koneissa on HDMI-portti, joten kotiteatterien tai pelien 3D on suoraan ulottuvilla. Koneiden HD-näytöt tukevat jopa suurempia tarkkuuksia kuin nykyinen 1080p-standardi.

Täydellinen ohjelmistopaketti

Packard Bell imedia L-sarjan tietokoneiden mukana tulee täydellinen Nero 10 Essentials -ohjelmistopaketti, jonka avulla varmuuskopiointi sekä omien CD- ja DVD-levyjen luominen on nopeaa ja vaivatonta. Koneisiin sisältyy myös Evernote-ohjelma, joka synkronisoi sisällöt esimerkiksi tietokoneen, puhelimen, tabletin ja verkon välillä, joten tietoihin pääsee käsiksi laitteesta ja paikasta riippumatta.

Hinnat ja saatavuus

Packard Bell imedia L-sarjan koneet tulevat myyntiin syyskuussa ja niiden hinnat alkavat 499 eurosta.

Packard Bell

Packard Bell on kautta historiansa ollut PC-maailman pioneeri. Packard Bell tarjoaa kotikäyttäjille uusimman teknologian ja tyylikkäimmän designin kilpailukykyiseen hintaan. Maailman suurimpiin kannettavien tietokoneiden valmistajiin lukeutuva Acer hankki Packard Bellin omistuksen itselleen vuonna 2008. Yhtiöt toimivat vihreiden arvojen mukaan ja pyrkivät toiminnassaan ympäristöystävällisyydeen.

www.packardbell.com / www.acer.fi

Acer / Packard Bell HQ