Etusivu » Tiedotteet » Urheilu ja vapaa-aika » OlutHuoneiden syyskuun hanaolut: HUVILA BROWN ALE 4,6 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden syyskuun hanaolut: HUVILA BROWN ALE 4,6 %

Julkaistu: 01.09.2012 klo 09:00
Julkaisija: HOK-Elanto

Malmgårdin Panimon tummanruskean, vivahteikkaan maltaisen ja voimakkaasti humaloidun  brown alen maailmanensi-ilta!

Malmgårdin Panimo tuo Huvila-tuoteperheeseensä uuden vahvistuksen, kun Huvila Brown Ale saa ensi-iltansa HOK-Elannon OlutHuoneiden syyskuun hanaoluena. Tummanruskea, monivivahteisen maltainen olut on humaloitu melko voimakkaasti, minkä ansiosta maussa ja aromeissa on raikkautta. Humalointi tuo lisäksi oluen makuun kuivuutta, ja jälkimaussa on sopivasti katkeruutta. Huvila Brown Ale on tarjolla syyskuun ajan hanatuotteena kaikissa OlutHuoneissa, mutta lokakuun alusta lähien se on saatavilla pullotuotteena.

Malmgårdin panimo on tullut tunnetuksi ekologisena ja käytännönläheisenä oluenvalmistajana, jonka tuotteet ovat yleisesti tunnustettuja laadukkaiksi ja maittaviksi. Juomat valmistetaan käsityönä 2000 litran erissä ja niiden raaka-aineina käytetään puhdasta lähdevettä, korkeatasoista kotimaista ohramallasta, omien tiluksien viljaa ja huolellisesti valikoituja humalalajikkeita. Malmgårdin panimon oluet ovat lisäaineettomia ja suodattamattomia pintahiivaoluita ja panimolla on kaksi tuoteperhettä: Malmgård ja Huvila. Malmgård-tuotteissa suurta osaa näyttelee panimon oman pellon vilja, ja Huvila-perheelle tunnusomaisia ovat voimakkaat makuelämykset ja rohkeatkin kokeilut.

Kantavierrevahvuus 11 %
Alkoholipitoisuus 4,6 til-%
Katkeruus n. 35 EBU
Väri n. 60 EBC

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen
ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi