Etusivu » Tiedotteet » Työelämä » Petteri Nikkanen Suomelan myyntijohtajaksi

Nimitys.
Julkaistu: 16.08.2012 klo 10:14
Julkaisija: Suomela

KTM Petteri Nikkanen (35) on nimitetty Bonnier-konserniin kuuluvan Suoramedia Oy:n julkaiseman Suomela-lehden ja -verkkosivuston myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 6.8.2012 alkaen. Maamme suurimpiin aikakauslehtiin kuuluva Suomela on suurin asumisen, rakentamisen ja puutarhan erikoislehti, jolla on 1,195 miljoonaa lukijaa (KMT). Verkkosivustolla käy viikoittain noin 50 000 eri kävijää, joten mediat muodostavat yhdessä vahvan paketin kaikkien Suomen pientaloasujien tavoittamisessa.

Nikkanen siirtyy Suomelaan NRJ Finland Oy:n myyntiryhmän johdosta. Aiemmin hän on työskennellyt Forman Talo & Koti -lehden tuotepäällikkönä sekä myyntipäällikkönä SBS Finlandissa ja Talentumissa.

Suoramedian toimitusjohtaja Christian Rudén on erittäin tyytyväinen Petteri Nikkasen saannista Suomen johtoryhmään. ”Suomelalla on hyvät mahdollisuudet vahvistaa markkinaosuuttaan ja Petterillä on erinomaiset edellytykset onnistua tässä.”

Petteri Nikkanen odottaa tulevia uusia haasteita. ”Suomelan konsepti ja asema on erittäin vankka. Uskon vahvasti Suomelan laadukkaan ja mielenkiintoisen sisällön tuovan lukuisia mahdollisuuksia mediamarkkinoilla."

Christian Rudén, toimitusjohtaja
Suoramedia Oy
email: christian.ruden@bp.bonnier.se

Petteri Nikkanen, myyntijohtaja
Suoramedia Oy
email; petteri.nikkanen@suoramedia.fi

Suomela-lehteä ja Suomela.fi-sivustoa julkaiseva Suoramedia Oy kuuluu Pohjoismaiden suurimpaan mediakonserni Bonnier Ab:hen. Seitsemän kertaa vuodessa tänä ja myös ensi vuonna ilmestyvä Suomela-lehti on Suomen suurin asumisen, rakentamisen ja puutarhan erikoislehti. Lehden lukijamäärä on lähes 1,195 miljoonaa (KMT 2011) ja Suomela.fi-sivustolla käy viikoittain noin 50 000 eri kävijää.