Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Samsung Smart TV tuo Angry Birds -pelin kotisohvalle

Samsung Electronics Nordic

Samsung Smart TV tuo Angry Birds -pelin kotisohvalle

Julkaistu: 20.07.2012 klo 11:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Liiketunnistimella ohjattava sovellus:

Samsung Smart TV tuo Angry Birds -pelin kotisohvalle

Vihaiset linnut muuttavat olohuoneeseen, kun Samsung esittelee Samsung Smart TV -laitteilla pelattavan Angry Birds -pelin. Se on maailman ensimmäinen television omalla liiketunnistimella pelattava peli.

Samsungin kehittämän liiketunnistimen avulla Angry Birds -peliä voi pelata vaikkapa olohuoneen televisiolla. Liiketunnistin luo ennennäkemättömän mukaansatempaavia interaktiivisia pelikokemuksia. Kaikkia pelin toimintoja, kuten lingon lataamista ja lintujen supervoimien aktivointia, ohjataan pelaajan omilla liikkeillä.

– Tätä varten Samsung Smart TV on tehty – tuottamaan uusia elämyksiä. Olemme innoissamme, että yksi maailman ladatuimmista mobiilisovelluksista on nyt saatavilla uusimpiin televisioihimme, sanoo Samsungin televisioiden Pohjoismaiden tuotepäällikkö Jenny Fisher Toivo.

Vuoden 2009 marraskuussa julkaistu Angry Birds -peli on ladattu yli miljardi kertaa. Pelistä on useita versioita eri laitteille. Rovio Entertainmentin Samsungille kehittämä uusi sovellus1 toimii Samsungin vuoden 2012 televisioissa, jotka on varustettu Smart Interaction -tekniikalla (7- ja 8-sarjan led-tv:t ja 8-sarjan plasma-tv:t).

1 Vaatii uusimman ohjelmiston lataamisen. Angry Birds -sovellus näkyy Samsung Apps -kirjastossa. Sovelluksen koko on 50 megabittiä ja latausaika vaihtelee internet-yhteyden nopeuden mukaan.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Antero Hiito,  Senior Key Account Manager AV, antero.hiito@samsung.fi, p. 0400 779 665

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

_____________________________________________________________________________________________________

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 206 000 työntekijää 72 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 143,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1,1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 420 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki