Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Muistutuskutsu: Samsung selvitti, mitä peliharrastajat ajattelevat pelaamisesta ja elämäntavastaan

Samsung Electronics Nordic

Kutsu.
Julkaistu: 03.08.2011 klo 14:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Nelipäiväinen tietokonefestivaali Assembly avaa ovensa Helsingin Hartwall Areenalla torstaina 4.8. Kutsumme toimituksenne edustajan tiedotustilaisuuteen Hartwall Areenalle (Areenankuja 1, 00240 Helsinki)

4.8.2011 kello 13.00 (kokoontuminen pääovien vieressä sijaitseva Info-pisteen edessä, josta siirrymme aitioon).

Tiedotustilaisuudessa julkaistaan Assemblyn pääyhteistyökumppanin, Samsungin, Taloustutkimukselta tilaama laaja Peliharrastajan profiili 2011 -tutkimus. Siinä on kartoitettu muun muassa

- peliharrastajien elämäntapaa

- sosiaalisia suhteita

- muita harrastuksia

- pelikäyttäytymistä, kuten 3D-pelien pelaamista, käytettyä laitteistoa sekä kokemuksia pelaamisesta

Tutkimukseen osallistui 781 suomalaista peliharrastajaa, ja vastaavaa tutkimusta ei ole Suomessa aiemmin toteutettu. Tulokset esittelee Samsungin markkinointipäällikkö Eva Carrero. Tilaisuudessa on paikalla myös Assembly-organisaation CEO Pekka Aakko, joka kertoo samana päivänä käynnistyvän tapahtuman tuoreimmat kuulumiset.

Tilaisuuden arvioitu kesto on noin 45 minuuttia. Pyydämme ystävällisesti ilmoittamaan tulostanne tarjoilujen järjestämiseksi 3.8.2011 mennessä sähköpostitse osoitteeseen samsungpr@osg.fi tai puhelimitse 0207 806 828. Järjestämme mielellämme haastatteluja myös muina ajankohtina.

Tervetuloa!

Lasse Pulkkinen, OSG Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, 0207 806 828

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750 Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515 Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset. Haluatko Samsung in lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseensamsungpr@osg.fi Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

ASSEMBLY Summer -tapahtuma on yksi maailman tunnetuimmista ja suurimmista nuorten tietokone- ja mediataiteen harrastajien kilpailutapahtumista. Nyt 20. kertaa järjestettävä tapahtuma on nelipäiväinen tietokonefestivaali, joka kerää tuhansia nuoria viettämään viikonloppua tavaten ystäviä, pelaten pelejä, surfaten netissä, jutellen IRC:ssä ja nauttien demoskenen upeista tuotoksista. ASSEMBLY-tapahtumia on järjestetty jo vuodesta 1992 alkaen. ASSEMBLY on tapahtuma kaikille, jotka haluavat tehdä vähän enemmän tietokoneellaan. Paikalle odotetaan 6000 harrastajaa viikonlopun aikana. Samsung on Assemblyn pääyhteistyökumppani. Lisätietoja: www.assembly.org

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten ja näyttöpaneelien valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja kahdeksalla eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki