Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Kingston Technology juhlistaa 10-vuotiasta HyperX-tuotesarjaa Starcraft II -turnauksella

Kingston Technology

Julkaistu: 20.09.2012 klo 08:51
Julkaisija: Kingston Technology

• Yhdestä StarCraft II -pelaajasta tulee maailman ensimmäinen HyperX mestari
  • Turnauksessa 15000 dollarin rahapalkinnot

Tiedote 20.9.2012 – Kingston järjestää ilmaisen StarCraft® II -nettiturnauksen juhlistaakseen 10-vuotiasta HyperX-tuotesarjaa. Kingstonin HyperX-tuotteet ovat olleet varsinkin pelaajien ja ylikellottajien suosikkimuisteja jo vuodesta 1992. Turnauksella Kingston haluaa kiittää faneja ja asiakkaita uskollisuudesta.

Pelaajat ympäri maailmaa kisaavat netissä paikasta Las Vegasin CES-messuilla tammikuussa 2013 järjestettävään finaaliin. Finaaliin pääsee 16 pelaajaa, joista kahdeksan on alkuerien voittajia ja kahdeksan paikalle kutsuttuja ammattilaisia. Neljä parasta palkitaan rahapalkinnoilla, jotka ovat yhteensä 15000 dollaria.

Turnaus on kaikille avoin. Ilmoittautuminen on jo käynnissä ja loppuu 27. syyskuuta. Osallistuminen ei edellytä ostamista. Nettiturnaus pelataan 1.10. – 30.11.2012 ja finaali järjestetään 7. – 8.1.2013 Las Vegasin CES-messuilla. Voittaja kuittaa turnauksesta 7000 dollaria, toiseksi tullut 4500 dollaria, kolmas 2500 dollaria ja neljäs 1000 dollaria.

Peliyhteisö on tukenut meitä koko sen kymmenen vuoden ajan, jolloin HyperX-mallisto on ollut markkinoilla. Halusimme järjestää hauskan tapahtuman, jolla voimme kiittää asiakkaitamme. Turnauksessa pelaajat saavat mahdollisuuden selvittää paremmuusjärjestyksen ja samalla parhaat voittavat erinomaisia palkintoja, toteaa Kingstonin Suomen liiketoimintaa johtava Mikko Maanoja.

Lisätietoa turnauksen säännöistä, rakenteesta, kartoista ja palkinnoista on osoitteessa http://hyperx.evilgeniuses.net/

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/ - !/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista ja myyntipisteistä Suomessa:

Kingston Technology, Mikko Maanoja

GSM +358 50 302 1181 / mmaanoja@kingston-technology.com

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:

OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen

GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.fi kautta.