Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Kingston laajensi Wi-Driven yhteensopivuutta

Kingston Technology

Kingston laajensi Wi-Driven yhteensopivuutta

Julkaistu: 11.05.2012 klo 08:00
Julkaisija: Kingston Technology

Uusi päivitys mahdollistaa laitteen käytön nettiselaimella ja Android-mobiililaitteilla

• Kannettavuus: Wi-Fi-tuellinen ja Flash-pohjainen muistiasema on täydellinen kumppani liikkuvalle käyttäjälle.
  • Helppo jakaminen: dokumentit ja tiedostot voi jakaa langattomasti useille käyttäjille samanaikaisesti.
  • Tyylikäs muotoilu ja helppokäyttöisyys: Siirrä tiedostot nopeasti drag and drop -menetelmällä

Kingston on julkaissut Wi-Drive®-muistiasemalle päivityksen, joka mahdollistaa laitteen käytön nettiselaimella. Wi-Driven käyttö on mahdollista langattomasti millä tahansa Wi-Fi-yhteensopivalla laitteella. Päivitys on uusissa Wi-Driveissa valmiina, ja kaikki jo aiemmin laitteen hankkineet käyttäjät voivat päivittää omansa helposti. Uudistus mahdollistaa myös Wi-Driven sisällön käytön samanaikaisesti useilla mobiililaitteilla.

Kingstonin Wi-Drivessa on integroitu WiFi -tuki ja neljän tunnin toimintavalmius. Siksi se on helposti mukana kulkeva tallennusratkaisu, jonka kaveriksi sopii mikä tahansa Wi-Fi-yhteensopiva laite, kuten Apple iPad®, iPhone®, iPod touch®, Kindle Fire tai Android-mobiililaitteet. Wi-Drivesta on tullut markkinoille myös uusi 64 gigatavun tallennuskapasiteetilla varustettu malli, joka mahdollistaa yhä suurempien tiedostomäärien tallennuksen. Uuden laiteversion rinnalla tuotevalikoimassa on yhä myös 32 gigatavun Wi-Drive.

Uusi Android-sovellus

Wi-Drivelle on myös julkaistu uusi Android-sovellus1, joka on saatavilla Google Play -sovelluskaupasta. Android-käyttäjät voivat valita haluavatko he käyttää laitetta erillisen sovelluksen vai nettiselaimen kautta. Pieniä päivityksiä on tehty myös Kindle Firen ja Applen laitteiden sovelluksiin. Ilmainen Wi-Drive sovellus on saatavilla Kindle Firelle Amazon Appstoresta ja Applen laitteille App Storesta.

1 Toimii vain Kingston Wi-Drive -laitteen kanssa.

Kingston internetissä:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista ja myyntipisteistä Suomessa:
Kingston Technology, Mikko Maanoja
GSM +358 50 302 1181 / mmaanoja@kingston-technology.com

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.fi kautta.