Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Kingston etsii HyperX-klaania

Kingston etsii HyperX-klaania

Julkaistu: 02.11.2012 klo 12:22
Julkaisija: Kingston Technology

• Kuuluvatko Starcraft 2, Battlefield 3, Counter Strike, League of Legends tai Dota 2 repertuaariisi?

Kingston etsii suomalaista HyperX-edustusklaania. Valittu peliklaani varustetaan Kingstonin uusimmilla HyperX -SSD-levyillä, -muisteilla ja huippusuorituskykyisillä HyperX USB 3.0 USB-tikuilla. Klaani pääsee etunenässä käsiksi kaikkiin Kingstonin 2013-vuoden tuoteuutuuksiin.Lisäksi klaanin edesottamuksista uutisoidaan Kingstonin kansainvälillä HyperX-sivulla ja klaania tuetaan niin kansallisen kuin kansainvälisenkin tason peliturnauksissa.

– Peliyhteisö on tukenut meitä koko sen kymmenen vuoden ajan, jolloin HyperX-mallisto on ollut markkinoilla. Peliklaanin sponsoroiminen on meille luonteva keino tukea suomalaista pelaajayhteistöä. Haluamme samalla toimia PC-pelaamisen ja Esportsin puolestapuhujana Suomessa, toteaa Kingstonin Suomen liiketoimintaa johtava Mikko Maanoja.

Kun kyse on millisekunnin reaktioajoista ja lähes pikselitason tarkkuudesta, välineet usein ratkaisevat. PC-pelikoneen jokainen komponentti pitää olla viritetty iskuun. Kingstonin HyperX-sarjan tuotteet tarjoavat kilpailukykyiseen hintaan pelaajille ja PC-harrastajille suunniteltuja tuotteita, jotka auttavat pelaajia saamaan irti itsestään parhaan suorituksen.

Ilmoita oma klaanisi Suomen HyperX-peliklaaniksi täällä

Lisätietoa: KingstonPR@osg.fi

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista:

Kingston Technology, Victoria Chernih

GSM +44 (0)1932 73 8818 / vchernih@kingston-technology.com,

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.com kautta.