Etusivu » Tiedotteet » Tietokoneet » Kingston Digital esittelee Windows To Go -muistitikun

Kingston Technology

Kingston Digital esittelee Windows To Go -muistitikun

Julkaistu: 23.10.2012 klo 18:00
Julkaisija: Kingston Technology

• Boottaava USB 3.0 -tikku, jolla yrityksen Windows 8 -työasema kulkee kätevästi taskussa.

23.10.2012 – Kingston Digital esittelee Kingston® DataTraveler® Workspace USB-tikun, jolla oma toimisto kulkee kätevästi taskussa. Windows 8 Enterprise -käyttöjärjestelmä voidaan tallentaa tiedostoineen ja ohjelmineen Workspace USB-tikulle, jolloin sen voi käynnistää millä tahansa PC-päätelaitteella. Käynnistyslevynä toimimisen lisäksi Kingstonin uutuusmuistitikku pystyy suorituskyvyltään lähes SSD-nopeuksiin. Se on suunniteltu erityisesti yrityksille, jotka haluavat hyödyntää Windows 8:n mukana tulevaa uutta Windows To Go -ominaisuutta (Windows 8 Enterprise).

Data Traveler Workspace sopii etenkin IT-tukihenkilöille ja järjestelmien ylläpitäjille, joille on välttämätöntä päästä käsiksi oman yrityksen työasemaan erilaisissa tuki- ja etäkorjaustilanteissa. Se sopii niin ikään etätyöhön, alihankkijoille ja konsulttien käyttöön. Windows 8 käynnistyy tikulta tarpeellisten ohjelmien ja tiedostojen kanssa.

On tapahtunut selkeä käänne tavassa, joilla innovaatioitamme käytetään. Nyt voimme tarjota asiakkaillemme tehokkaan, vaihtoehtoisen tavan päästä käsiksi oman yrityksen työasemaan riippumatta olinpaikasta. Kingstonin DataTraveler Workspace USB 3.0 -tikulla asiakkaamme voivat pyörittää Windows 8 -käyttöjärjestelmää omine ohjelmineen ja tiedostoineen suoraan USB-muistitikulta,  toteaa Microsoft Windows Enterprise -toimialueen tuotemarkkinointipäällikkö Karri Alexion-Tiernan.

–  Olemme kuluvan vuoden aikana työskennelleet ahkerasti Microsoftin kanssa luodaksemme USB-tikun, joka täyttää Windows To Go -tekniikan vaatimukset. Samalla haluamme tarjota suorituskykyä, monipuolista käytettävyyttä ja kestävyyttä, johon asiakkaamme ovat tottuneet. Kingston haluaa tuoda markkinoille uusia innovatiivisia tuotteita ja Windows To Go -sertifioitu USB-muisti on mainio esimerkki tästä, toteaa Kingstonin Suomen liiketoimintaa johtava Mikko Maanoja

Lisätietoja Windows To Go -tekniikasta ja tuotteesta: www.kingston.com/wtg.

Kingston Technology juhlii 25:tä vuottaan maailman johtavana kolmannen osapuolen muistivalmistajana. Yritys perustettiin lokakuun 17. päivänä vuonna 1987. Kingstonin 25-vuotisesta historiasta kertovan videon voi katsoa täällä .

DataTraveler Workspace USB-tikun ominaisuudet ja tekniset tiedot:

• Windows To Go -seritfioitu: IT-tukihenkilöille ja järjestelmien ylläpitäjille suunniteltu USB 3.0 -muistitikku, johon yrityksen työasema voidaan tallentaa ohjelmineen ja tiedostoineen.
  • USB 3.0 SSD: Hyödyntää USB 3.0 -tekniikkaa sisäänrakennetulla SSD-ohjaimella, jolla saavutetaan nopeat luku- ja kirjoitusnopeudet ja alhaiset latenssit.
  • Käynnistävä USB-tikku: Muistitikku ei ole suunniteltu tiedostojen säilyttämistä varten.
  • Helppokäyttöinen: Voidaan käynnistää usealta eri PC:ltä.
  • Turvaominaisuudet: Tukee BitLocker- ja Trusted Boot -suojauksia ja -malware-ohjelmia
  • Kestävyys: Jos muistitikku poistetaan vahingossa, käyttöä voidaan jatkaa normaalisti n. 60 sekuntia myöhemmin.
  • Yhteensopivuus: Yhteensopiva käytettäväksi Windows 7 ja 8 -PC-laitteiden kanssa.
  • Taaksepäin yhteensopivuus: USB 2.0 -tuki
  • Takuu: Kahden vuoden takuu ja ilmainen tekninen tuki
  • Luotettavuus: 25:n vuoden kokemus tekee Kingstonista alan luotetuimman muisti- ja komponenttivalmistajan.
  • Kapasiteetit2: 32 GB, 64 GB, 128 GB
  • Nopeudet3:
    • Max Sequential luku-/kirjoitusnopeudet: 250/250 MB/s
    • Sustained Random 4k luku-/kirjoitus: 3,750/9,800 IOPS
    • PCMARK® Vantage HDD Suite -pisteet: 22,250
  • Tukee TRIM ja S.M.A.R.T -komentoja
  • Mitat: 75.29 mm x 22.98 mm x 16.44 mm
  • Käyttölämpötila: 0°C to 60°C
  • Säilytyslämpötila: 20°C to 85°C

Kingston DataTraveler Workspace

Tuotekoodi

Kapasiteetti ja ominaisuudet

Suositushinta

DTWS/32GB

32GB  DataTraveler Workspace USB Flash Drive (stand-alone drive)

DTWS/64GB

64GB  DataTraveler Workspace USB Flash Drive (stand-alone drive)

DTWS/128GB

128GB  DataTraveler Workspace USB Flash Drive (stand-alone drive)

DTWS/32GBBK

32GB  DataTraveler Workspace USB Flash Drive (bulk)

95 € sis. ALV

DTWS/64GBBK

64GB  DataTraveler Workspace USB Flash Drive (bulk)

149 € sis. ALV

DTWS/128GBBK

128GB  DataTraveler Workspace USB Flash Drive (bulk)

Varmistetaan pian

1. Windows 8 Enterprise vaaditaan Windows To Go -ominaisuutta varten. Windows 8 ei tule tuotteen mukana.

1. Osa muistiosoista on varattu formatointia ja muita toimintoja varten, eikä ole käytettävissä tiedon tallennukseen. Lisätietoja Flash Memory Guide.

1. Perustuu out-of-box -suorituskykyyn. Nopeudet voivat vaihdella käytettävästä koneesta riippuen.

Kingston SoMessa:

YouTube: http://www.youtube.com/kingstontechmemory

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Twitter: http://twitter.com/#!/kingstontech

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/kingston

Flickr: http://www.flickr.com/photos/kingstontechnologyemea/

Lisätietoa tuotteista:

Kingston Technology, Victoria Chernih

GSM +44 (0)1932 73 8818 / vchernih@kingston-technology.com,

Laitetestit ja muut lehdistöasiat:
OS/G Viestintä, Lasse Pulkkinen
GSM +358 400 630 049 / kingstonpr@osg.fi

Kingston Digital on maailman suurimman puolijohdetoimittajiin sitoutumattoman muistituottajan Kingston Technologyn tytäryhtiö. Vuonna 2008 perustettu Kingston Digital vastaa Kingstonin flash-tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista maailmalla. Yhtiön Euroopan päämaja sijaitsee Lontoon lähistöllä Sunbury-on-Thamesissa. Lisätietoa Kingstonin tuotteista ja myyntipaikoista Suomessa on saatavissa ilmaisen palvelunumeron 0800 117 004 sekä web-sivuston www.kingston.com kautta.