Etusivu » Tiedotteet » Terveys » Terveystalo Vantaanportin aukioloajat laajenevat - lokakuun alusta vastaanotolle arkisin ma−to klo 20 asti

Terveystalo

Julkaistu: 01.10.2012 klo 14:53
Julkaisija: Terveystalo

Työterveyspalveluja alueen yrityksille sekä terveyspalveluja yksityisasiakkaille tarjoavan Terveystalo Vantaanportin aukioloajat laajenevat 1.10.2012 alkaen. Lääkärin ja sairaanhoitajan vastaanotolle sekä laboratorioon pääsee maanantaista torstaihin aina klo 20 asti.

− Asiakasmäärämme on ollut jo pitkään kasvussa. Asiakkaamme arvostavat joustavuutta vastaanottoajan valinnassa ja monet asiakkaamme ovat toivoneet lisää iltavastaanottoaikoja. Haluamme palvella asiakkaitamme entistä kattavammin myös iltaisin. Tästä syystä ilta-ajat painottuvatkin yleis- ja erikoislääkäreiden sekä sairaanhoitajien vastaanottoihin, kertoo Terveystalo Vantaanportin yksikönjohtaja Mari Sundberg.

Lokakuun alusta yleis- ja erikoislääkärien sekä sairaanhoitajan vastaanotoille pääsee maanantaista torstaihin iltakahdeksaan ja perjantaisin kello neljään asti. Laboratoriotutkimukset on mahdollista hoitaa samalla käynnillä, sillä myös laboratorio on jatkossa avoinna ma−to klo 7.30−20 ja perjantaisin kello 7.30−16.

Terveystalo Vantaanportti on avoinna 1.10.2012 alkaen ma−to 7.30−20 ja pe 7.30−16.

Mari Sundberg, yksikönjohtaja, Terveystalo Vantaanportti
puh. 050 567 9748, mari.sundberg@terveystalo.com

Terveystalo on Suomen suurin terveyspalveluyritys. Yhtiö tarjoaa monipuolisia terveys-, työterveys-, sairaanhoito- ja tutkimuspalveluja lähes 150 toimipaikassa eri puolilla Suomea. Terveystalon asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yritykset ja yhteisöt, vakuutusyhtiöt sekä julkinen sektori. Terveystalo työllistää valtakunnallisesti lähes 6 500 terveydenhuollon ammattilaista. Vuonna 2011 Terveystalo investoi suomalaisten terveyspalvelujen kehittämiseen 118 miljoonaa euroa. www.terveystalo.com