Etusivu » Tiedotteet » Terveys » LEHDISTÖKUTSU: Naisday Tampere -messut kutsuvat 27.–28.10. Tampere-taloon

Tampereen Messut

LEHDISTÖKUTSU: Naisday Tampere -messut kutsuvat 27.–28.10. Tampere-taloon

Kutsu.
Julkaistu: 15.10.2012 klo 19:47
Julkaisija: Tampereen Messut

Naiseuden ja hyvinvoinnin messutapahtuma Naisday Tampere 2012 järjestetään 27.–28.10.2012 Tampere-talossa. Tampereen Messut Oy toteuttaa perinteikkään tapahtuman ensimmäisen kerran. Naisten oman messutapahtuman sisältöä on uudistettu. Messuvieraat pääsevät nauttimaan muun muassa upeista muotinäytöksistä, joissa ihastuttavat useiden tunnettujen merkkien uutuudet. Näytteilleasettajia messuilla on noin 80. Tähtiesiintyjinä nähdään Veeti Kallio, Sebastian Rejman ja Kalle Kuvaja. Viikonlopun ohjelmaa täydentävät tietoiskut ja Stailauskoulun pitämät muuttumisleikit.

Naisday Tampere -messut tarjoavat kaikille kauneudesta, muodista, terveydestä, hyvinvoinnista ja hemmottelusta kiinnostuneille naisille virikkeitä jokapäiväiseen elämään. Luvassa on myös hyödyllistä tietoa kauneudenhoitoon, hyvinvointiin sekä liikuntaan ja ravitsemukseen liittyen.

Veeti Kallio ja Sebastian Rejman tarjoavat iloa silmille sekä musiikkia korville

Kaksipäiväinen messutapahtuma lupaa rentoa yhdessäoloa ja iloista tunnelmaa, viihdyttävää ohjelmaa sekä pilkettä silmäkulmaan. Lauantaina 27.10. ohjelma huipentuu Veeti Kallio Duon akustiseen keikkaan klo 16. Makupaloja Veeti Kalliosta saadaan myös lauantaipäivän lomassa klo 11.30 ja klo 14.15 pidettävissä esityksissä. Sunnuntaina 28.10. klo 11.30 ja 14.30 lavalle nousee muusikko Sebastian Rejman.

Muotinäytöksissä esitellään uusimmat trendit ja tunnetut merkit – juontajana nähdään Kalle Kuvaja

Naisday Tampere -messut ja Promodel Oy toteuttavat messuille upeat talven ja kevään 2012–2013 muotia esittelevät Ihanainen muoti -näytökset. Kalle Kuvajan juontamissa muotinäytöksissä luodaan katsaus tuleviin trendeihin sekä muotiväreihin. Näytöksissä nähdään asukokonaisuuksia useilta huippumerkeiltä, kuten Tommy Hilfigeriltä ja Guessiltä. Muotiliikkeistä mukana ovat myös Boutique Oona, Cotton, Hilden, NP-Collection, Miranella, Olgan Puoti ja Zizzi. Lisäksi kokonaisuutta täydentävät Bianco Footwear ja Timanttiset.

Tietoiskuissa puhuttavat Detox, suklaa ja parfyymit – luvassa myös naurujoogaa ja stailausta

Molempina messupäivinä klo 13.30 ravitsemus- ja elämäntapakonsultti Hanna Skyttä puhuu aiheesta Detox – energiaa ja kauneutta kehon puhtauden kautta. Detox-ajattelussa kehon eri kauneus- ja terveysongelmat johtuvat elimistön liiallisesta kuona- ja vierasainetaakasta. Detoxin kautta elimistön kuona-ainetaakka kevenee, keho puhdistuu ja kauneusenergia lisääntyy. Skyttä on kirjoittanut myös Suomen ensimmäisen Detoxia käsittelevän kirjan, joka ilmestyi Gummeruksen julkaisemana syyskuussa.

Ravintoasiantuntija ja suklaa-alkemisti Jaakko Halmetoja käsittelee tietoiskuissaan aihetta Suklaa – pahe vai superravinto. Naurujoogasta arjen stressin helpottajana kertoo Jere Harjula otsikolla Ilme iloiseksi – naurujooga keventää arkea. Kirsi Kontio FM Groupista johdattaa messuvieraat parfyymien maailmaan tietoiskuissaan Parfyymien historian havinaa sekä Tunteita ja tuoksuja. Lisäksi ohjelmassa on positiivisten ajatusten sanansaattajan Kokki-Jussin, Positiivarit Oy:n toimitusjohtajan Jussi Töytärin oivalluksia otsikolla Kun tiedät miksi, keksit aina miten. Stailauskoulu toteuttaa messuilla molempina päivinä muuttumisleikin.

Tampereen Messut Oy järjestää Naisday Tampere -messut ensimmäisen kerran. Tapahtuma on pidetty Tampereella 13 kertaa aiemmin. Viime syksynä tapahtuman järjestelyistä vastasi Turun Messukeskus Oy. Aiempina vuosina tapahtuman toteutti Interdialogi Oy.

Alla on tarkempaa tietoa mediapalveluista sekä median akkreditoitumisesta messuille. Akkreditoidu messuille ajoissa, niin saat lehdistökutsun postitse.

MEDIAN AKKREDITOITUMINEN

Median edustajat pääsevät Naisday Tampere -messuille täyttämällä akkreditoitumislomakkeen osoitteessa www.naisdaytampere.fi (Media). Lähetämme akkreditoituneille postitse lehdistökutsun. Huom.! Lehdistökutsun saat postitse, jos rekisteröidyt viimeistään tiistaina 23.10.2012 klo 12 mennessä. Tämän ajankohdan jälkeen emme toimita lehdistökutsuja postitse, vaan jätämme valmiiksi täytetyn lehdistökutsun Tampere-talon lippukassalle, jossa lukee PRESS. Pyydä siitä nimelläsi merkitty kirjekuori ja jätä lehdistökutsu ovimiehelle. Messujen aikana voit akkreditoitua lehdistöhuoneessa. Varauduthan esittämään pressikorttisi. Nouda PRESS-rintamerkki lehdistöhuoneesta (Tampere-talo, Opus 1, 2. krs). Medialle ei ole erillisiä pysäköintijärjestelyjä Naisday Tampere 2012 -messujen aikana.

HAASTATTELUPYYNNÖT

Haastattelupyynnöt ja lisätiedustelut voi jättää akkreditoitumislomakkeella tai ottamalla yhteyttä Tampereen Messujen viestintäpäällikkö Tanja Järvensivuun: tanja.jarvensivua(a)tampereenmessut.fi tai p. 050 536 8133.

LEHDISTÖHUONE

• Tampere-Talo, Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere.
  • Lehdistöhuoneena toimii seminaaritila Opus 1, 2. krs.
  • Avoinna lauantaina 27.10. ja sunnuntaina 28.10. klo 10–17.
  • Lehdistöhuoneessa on toimittajien maksuton vaatesäilytys.
  • Median edustajat saavat lehdistöhuoneesta Tampereen Messujen PRESS-rintamerkin ja medialle suunnattua materiaalia.
  • Messuaikainen akkreditoituminen on lehdistöhuoneessa.
  • Toimittajien käytössä on tietokone ja internet-yhteys.
  • Päivystys lehdistöhuoneessa: Tanja Järvensivu, viestintäpäällikkö, p. 050 536 8133, tanja.jarvensivu(a)tampereenmessut.fi

MEDIAMATERIAALIT

Naisday Tampere -messujen mediamateriaalit löytyvät tapahtuman mediasivuilta osoitteesta www.naisdaytampere.fi (Media)

MESSUJEN SISÄLTÖ JA OHJELMA

Lisätietoa messuista ja ohjelmasta www.naisdaytampere.fi.

MESSUINFO

Tapahtumapaikka ja kulkuyhteydet

• Naisday Tampere 2012 -messut järjestetään Tampere-talossa, joka sijaitsee osoitteessa Yliopistonkatu 55, 33100 Tampere.
  • Tampereen joukkoliikenteen maksulliset linjat 8, 10, 13 ja 22 kulkevat Tampere-talon ohi. Aikataulut: aikataulut.tampere.fi.

Aukioloajat

• Messut ovat avoinna lauantaina 27.10. ja sunnuntaina 28.10. klo 10–17.

Sisäänpääsy

• Sisäänpääsylippu 12 euroa. Alle 15-vuotiaat lapset pääsevät aikuisen seurassa maksutta.

Järjestäjä

• Naisday Tampere 2012 -messut järjestää Tampereen Messut Oy.

TÄHTIUUTISET-VERKKOLEHTI

Lue Tampereen Messut Oy:n projektipäällikön Anne Saarisen haastattelu "Naisday Tampere 2012 on syksyn valopilkku" Tampereen Messujen verkkolehdestä: www.tahtiuutiset.fi.

Tervetuloa messuille!

LISÄTIEDOT: www.naisdaytampere.fi