Etusivu » Tiedotteet » Telekommunikaatio » Acer esittelee ICONIA W510-tabletin: 18 tunnin akunkesto ja kätevä näppäimistö

Acer

Acer esittelee ICONIA W510-tabletin: 18 tunnin akunkesto ja kätevä näppäimistö

Julkaistu: 01.10.2012 klo 13:15
Julkaisija: Acer

Acer esittelee ICONIA W510-tabletin: 18 tunnin akunkesto ja kätevä näppäimistö

Windows 8 -tabletti liikkuville ja luoville käyttäjille

Maailman johtava kannettavien tietokoneiden valmistaja Acer tuo markkinoille uudenlaisen Windows 8 -tabletin, joka on samaan aikaan sekä liikkuva että tehokas. Acer ICONIA W510:n monipuolisuutta lisää helposti telakoitava näppäimistö, jonka ansiosta tabletilla voi sisältöjen kuluttamisen lisäksi tehokkaasti myös luoda niitä.

ICONIA W510 -tabletissa on 10,1 -tuumainen HD-näyttö, joka toistaa värit entistäkin tarkemmin ja jonka katselukulma on hyvin laaja. Koska ICONIA W510:ssä on micro-HDMI portti, laite on helppo liittää esimerkiksi televisioon tai ulkoiseen näyttöön. Micro-SD -portin avulla laitteen muistin saa kasvatettua jopa 32 GB asti.

ICONIA W510:n huippuvarusteisiin kuuluu telakoitava näppäimistö, joka kasvattaa akun käyttöaikaa jopa 18 tuntiin. Näppäimistö on ohut ja kevyt, joten sitä on miellyttävää kuljettaa mukana. Sosiaalisen median käyttäminen ja esimerkiksi tekstien kirjoittaminen on entistäkin mukavampaa ja nopeampaa, kun sen voi tehdä näppäimistön avulla.

Acer on ICONIA W510:ssa panostanut myös turvallisuusseikkoihin. Trusted Platform Module -siru mahdollistaa turvallisten salausavainten luomisen ja minimoi vaaran varkauden tai hakkerointihyökkäyksen sattuessa (valituissa malleissa).

Acer ICONIA W510 tulee Suomessa myyntiin marraskuussa ja laitteiden hinnat alkavat 599 eurosta.

Kuvia: http://bit.ly/IconiaW510

Acer Finland Oy
Jukka-Pekka Korkiakangas, Country Manager
E-mail: jukka-pekka_korkiakangas@acer-euro.com

Tuotetestit medialle: acer@aleksinkaiku.fi

Acer
Vuonna 1976 perustettu Acer on aina keskittynyt murtamaan raja-aitoja ihmisten ja teknologian välitä. Acer auttaa ihmisiä löytämään uutta, luomaan ja kasvamaan. Acer on markkinoiden suurin kannettavien tietokoneiden toimittaja maailmanlaajuisesti (Gartner 2012). Acer Groupissa työskentelee 8000 henkilöä ja sen liikevaihto vuonna 2011 oli noin 12,6 miljardia euroa. Acerin kanavamalli on yhtiön liiketoiminnalle äärimmäisen tärkeässä asemassa. Yhtiöllä on kolme brändiä, Acer, Packard Bell ja Gateway, joista Acer ja Packard Bell ovat saatavilla Suomessa. Acerin tuotteissa korostuu ympäristöystävällisyys ja yhtiön koko tilaus- toimitusketju on sitoutunut vihreiden arvojen toteutumiseen. Acer on Olympialaisten virallinen kumppani. Lisätietoa osoitteessa www.acer.fi.

Mediayhteydet & tuotetestit
Acerin mediayhteyksistä ja tuotetestikyselyistä Suomessa vastaa viestintätoimisto Aleksin Kaiku. Jos haluat uusinta tietoa Acerista tai kokeilla Acer-tuotteita, ota yhteyttä osoitteeseen acer@aleksinkaiku.fi