Etusivu » Tiedotteet » Talous » Vetoomus naisille asettua kunnallisvaaliehdokkaaksi

Naisjärjestöjen Keskusliitto

Vetoomus naisille asettua kunnallisvaaliehdokkaaksi

Julkaistu: 15.09.2012 klo 15:33
Julkaisija: Naisjärjestöjen Keskusliitto

Naisjärjestöjen Keskusliiton hallituksen kannanotto 15.9.2012

Vetoomus naisille asettua kunnallisvaaliehdokkaaksi puolustamaan naisille elintärkeitä päivähoito-, koulutus- ja terveydenhoitopalveluita

Meillä naisilla on erityisen paljon puolustettavaa syksyn kunnallisvaaleissa. Esimerkiksi kunnalliset päivähoitopalvelut tarjoavat naisille mahdollisuuden käydä työssä, ja monelle ne tarjoavat myös työpaikan. Kuntarakenneuudistus on erittäin suuri haaste kuntapalveluiden tulevaisuudelle.

Meidän naisten tuleekin nyt asettua ehdolle lokakuun kunnallisvaaleissa puolustamaan ja valvomaan meille elintärkeiden kuntapalveluiden ja kuntatyöpaikkojen tulevaisuutta. Nyt on aika ottaa haaste vastaan ja pyrkiä vaikuttajan paikalle tasa-arvoisempaa tulevaisuutta rakentamaan!

Naisjärjestöjen Keskusliitto kannustaa kaikkia naisia kantamaan rohkeasti vastuuta tulevaisuudesta!

Vuonna 1911 perustettu Naisjärjestöjen Keskusliitto on sukupuolten välistä tasaarvoa edistävien naisjärjestöjen kattojärjestö ja yhteistyöfoorumi. Keskusliitto yhdistää eri alojen toimijoita tavoitteelliseen työhön tasa-arvoisemman yhteiskunnan aikaansaamiseksi ja on kansainvälisesti aktiivinen toimija. Naisjärjestöjen Keskusliittoon kuuluu 61 jäsenjärjestöä, joissa on yhteensä yli 400 000 jäsentä.