Etusivu » Tiedotteet » Talous » TELVA MARINE LANSEERAA DELTA 54 IPS:n HELSINGIN VENEMESSUILLA

Oy Otto Brandt Ab

TELVA MARINE LANSEERAA DELTA 54 IPS:n HELSINGIN VENEMESSUILLA

Julkaistu: 31.10.2012 klo 14:33
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

MAAILMAN ENSIMMÄINEN SARJAVALMISTEINEN HIILIKUITURAKENTEINEN ERIKOISKEVYT MOOTTORIJAHTI

Oy Otto Brandt Ab:n tytäyritys, Oy Telva Marine Ab, aloittaa Delta-veneiden myynnin ja markkinoinnin. Telvalla on jatkossa pysyvä myyntinäyttely Helsingin Lauttasaaressa ja Turussa, kauppakeskus Celsiuksessa. Delta-veneiden juuret ovat Suomen Nauvossa.

Delta premium -veneet ovat Skandinavian nopeimmin kasvava moottorivenemerkki

Delta-brändin tunnusmerkkejä ovat moderni design, mukavuus, kestävyys, suorituskyky ja luokkansa johtava polttoainetaloudellisuus. ”Minijahti” Delta 54 IPS on herättänyt huomiota venenäyttelyissä Hong Kongista Fort Lauderdaleen ja Cannesista Tukholmaan ajattomalla muotoilullaan ja suorituskyvyllään. Ted Mannerfeltin suunnittelema klassinen daycruiser Delta 26 Open on tänä vuonna ehdolla ruotsalaisen Svensk Form 2012 -muotoilupalkinnon saajaksi.

Delta-veneiden valmistuksessa käytetään alan viimeisintä teknologiaa:

* DIAB Core Infusion Techology -injektiolaminoinnilla valmistettu Sandwich-rakenne alentaa painoa jopa kolmasosalla. Runko on sen ansiosta luja, tiivis ja hylkii erinomaisesti kosteutta.

* Veneen keveys parantaa polttoainetaloutta, huippunopeutta ja kiihtyvyyttä.

* Hydrodynaamisen, porrastetun pohjarakenteen ansioista vene kulkee pehmeän tasaisesti pienellä peräaallolla, mikä on tärkeää erityisesti Suomen saaristossa.

Siteeraus 1.

”Olemme erittäin ylpeitä yhteistyöstämme Telva Marinen kanssa. Telvan myynti-, markkinointi- ja huolto-osaaminen Premium-veneiden kauppiaana on kiistatonta. Telva-yhteistyö sopii erinomaisesti linjaan Delta Powerboatsin vahvan maailmanlaajuisen kasvustrategian kanssa. Telvan ympärivuotiset venenäyttelyt Helsingissä ja Turussa vahvistavat asemaamme meille tärkeillä Suomen markkinoilla.”

Kalle Wessel, myyntijohtaja, Delta Powerboats Ab

Siteeraus 2.

”Delta täydentää erinomaisesti nykyistä venevalikoimaamme ja uskomme Deltan ominaisuuksien ja innovaatioiden herättävän kiinnostusta niin nykyisissä kuin uusissa asiakkaissammekin."

Maria Palin, toimitusjohtaja, Oy Telva Marine Ab

Maria Palin, tj, Telva Marine

puh. 0400 533 400, maria.palin@telvamarine.fi

Kalle Wessel, Myyntijohtaja, Delta Powerboats Ab

puh+46-(0)70 600 2288, kalle@deltapowerboats.se

www.deltapowerboats.se

www.telvamarine.fi

www.otto-brandt.fi

VIDEOITA DELTA-VENEISTÄwww.youtube.com/user/PowerboatDelta

KUVAPANKKI: http://www.otto-brandt.fi/aineistopankki/ kt:telvapress pw:telva

Telva Marinen tuotevalikoimiin kuuluvat seuraavat vene- ja moottorimerkit: Nimbus, Paragon, Storebro, Delta, AMT, Evinrude, Volvo Service ja Otto Brandt –konsernin omat merkit Silver, SeaStar, Terhi, Faster, Honda Marine, Yanmar ja Torqeedo.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki