Etusivu » Tiedotteet » Talous » TeliaSonera ja Relacom laajentavat yhteistyötään

TeliaSonera ja Relacom laajentavat yhteistyötään

Julkaistu: 19.11.2012 klo 11:15
Julkaisija: Relacom

Tietoliikennealalla, energialiiketoiminnassa ja M2M-palveluliiketoiminnassa toimiva alansa johtava teknologiayritys Relacom ilmoitti tänään, että se on allekirjoittanut jatkosopimuksen TeliaSoneran kanssa kiinteän verkon rakentamisesta, liittymätoimituksista ja viankorjauksesta.

– Päätimme keskittää tilauksemme entistä harvemmille palvelukumppaneille. Relacom tuli valituksi kilpailukykyisen hinnan ohella näytöillään luotettavana ja kehittyvänä palveluiden toimittajana, kommentoi Soneran toimittajahallinnasta vastaava johtaja Markku Järventausta.

Sopimuksen myötä Relacom vahvistaa asemaansa TeliaSoneran vahvana palvelukumppanina. Ylläpitopalveluissa Relacom ottaa nykyisten velvoitteidensa lisäksi vastuun kahdesta uudesta alueesta, kun Pohjanmaan ja Pirkanmaa-Päijät-Hämeen verkkojen ylläpito siirtyy Relacomille. Lisäksi Relacomille siirtyy asiakasliittymien asennustoiminta Pohjanmaalla. Verkon rakentamisessa Relacom vahvistaa asemiaan nykyisillä toiminta-alueilla.

– Relacomin asema Telecom-palveluiden markkinajohtajana Suomessa vahvistuu sopimuksen myötä. Asiakkaillemme ovat tärkeitä etenkin korkea laatutasomme ja kykymme tarjota arvoa luovia kokonaisratkaisuja, sanoo Relacomin toimitusjohtaja Pekka Salokangas.

Uusi sopimus astuu voimaan 1.1.2013 ja on voimassa kaksi vuotta.

Relacom Finland Oy, toimitusjohtaja Pekka Salokangas

p. 0400 506 059 tai pekka.salokangas@fi.relacom.com

www.relacom.fi

TeliaSonera Finland Oyj, johtaja Markku Järventausta