Etusivu » Tiedotteet » Talous » Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 3.5. klo 10

Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden tilanne ja näkymät 3.5. klo 10

Kutsu.
Julkaistu: 27.04.2012 klo 08:15
Julkaisija: Teknologiateollisuus ry

Teknologiateollisuuden suhdannetilanteesta ja lähikuukausien näkymistä pidetään tiedotustilaisuus torstaina 3. toukokuuta 2012 klo 10.00. Tilaisuudessa kerrotaan myös tuloksia selvityksestä, jossa tarkasteltiin TES:n paikallisen sopimisen onnistumista ja laajuutta.

Tiedotustilaisuus pidetään Eteläranta 10 neuvottelukeskuksessa osoitteessa Eteläranta 10, 2. kerros, Helsinki. Tilaisuutta isännöi toimitusjohtaja Jorma Turunen.

Toivomme ilmoitusta osallistumisestasi viimeistään keskiviikkona 2.5. sähköpostitse mari.hiltunen@teknologiateollisuus.fi tai puhelimitse (09) 192 3289.

Tervetuloa

TEKNOLOGIATEOLLISUUS RY

Mika Nykänen

Teknologiateollisuus on Suomen tärkein elinkeino, sen edustamat toimialat vastaavat 60 % maan viennistä ja 80 % koko elinkeinoelämän tutkimus- ja kehitysinvestoinneista. Teknologiateollisuus työllistää Suomessa suoraan 290 000 henkilöä. Teknologiateollisuuteen kuuluu viisi päätoimialaa, jotka ovat elektroniikka- ja sähköteollisuus, kone- ja metallituoteteollisuus, metallien jalostus, suunnittelu- ja konsultointi sekä tietotekniikka-ala.