Etusivu » Tiedotteet » Talous » Palloliitto ja VMP Group yhteistyöhön

Palloliitto ja VMP Group yhteistyöhön

Julkaistu: 06.09.2012 klo 10:02
Julkaisija: VMP

Suomen Palloliitto ja VMP Group ovat solmineet miesten MM2014-karsinnan kattavan yhteistyösopimuksen, jonka myötä VMP toimii Suomen Palloliiton turvapalveluyhteistyökumppanina jalkapallon A-maajoukkuetapahtumissa. Sopimukseen liittyy myös markkinointiyhteistyö, jonka tämän myötä VMP:sta tulee Palloliiton palvelukumppani.

- Suurten tapahtumien turvapalvelut ovat osa VMP:n ydinliiketoimintaa ja uskomme suurimpien ottelutapahtumiemme turvapalvelut erittäin luottavaisin mielin VMP:n ammattitaitoisen henkilökunnan osaaviin käsiin. Panostamme ottelutapahtumissamme katsojien sujuvaan vastaanottamiseen ja viihtymiseen stadionilla, ja tässä VMP:llä on keskeinen rooli, toteaa Suomen Palloliiton tapahtumapäällikkö Kalle Marttinen.

– Tämä on meille luottamuksen osoitus. Esimerkiksi 7.9. pelattavassa Suomi-Ranska ottelussa meillä on yli 400 turvaihmistä Olympiastadionilla huolehtimassa siitä, että katsojat saavat nauttia täysin siemauksin loistavasta pelistä, kertoo VMP:n kaupallinen johtaja Mikko Viitanen.

SUOMEN PALLOLIITTO

Kalle Marttinen, tapahtumapäällikkö

kalle.marttinen(at)palloliitto.fi

Ilkka Vanala, markkinointipäällikkö

ilkka.vanala(at)palloliitto.fi

VMP Group

Mikko Viitanen, kaupallinen johtaja

mikko.viitanen(at)vmp.fi

Ville Heinonen, markkinointijohtaja

ville.heinonen(at)vmp.fi

Suomen Palloliitto ry – Finlands Bollförbund rf on perustettu 1907. SPL vastaa maamme kaikesta jalkapallotoiminnasta ja sen kehittämisestä. Suomen Palloliittoon kuuluvissa noin 1 000 jäsenseurassa on lähes 115 000 rekisteröityä pelaajaa, joista yli 25 000 on tyttöjä ja naisia. Suomen Palloliitto on harrastajamäärältään Suomen suurin urheilun lajiliitto.

VMP Group on Suomen suurimpiin kuuluva ja palvelualueverkostoltaan valtakunnan laajin henkilöstöpalvelualan konserni. Ketjun liikevaihto vuonna 2011 oli 109 miljoonaa euroa. VMP tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman yrityksen liiketoimintaa tukevia ratkaisuja, joihin kuuluvat henkilöstövuokraus- ja rekrytointi-, ulkoistus- ja koulutuspalvelut sekä ulkomaalaisten ammattilaisten välittämiseen erikoistuneet kansainväliset henkilöstöratkaisut. Vuonna 1988 perustettu konserni on suomalaisessa yksityisomistuksessa, ja se haluaa olla mukana kehittämässä työelämän tuottavuutta vastuullisesti kaikilla markkina-alueillaan. VMP Group toimii franchising-periaatteella noin 50 paikkakunnalla Suomessa, Ruotsissa ja Virossa. Lisäksi konsernilla on ulkomaalaistaustaisten työntekijöiden välittämiseen erikoistunut toimisto Romaniassa. Vuonna 2011 VMP työllisti lähes 14 000 työntekijää 4 000 asiakasyritykseen. VMP on EK:n alaisen Palvelualojen työnantajat PALTA ry:n jäsen.