Etusivu » Tiedotteet » Talous » MYYNNIN JA MARKKINOINNIN MONIOSAAJA TIINA UUSITALO LUOTSAAMAAN OS/G EVENTIA

OS/G

MYYNNIN JA MARKKINOINNIN MONIOSAAJA TIINA UUSITALO LUOTSAAMAAN OS/G EVENTIA

Julkaistu: 31.08.2012 klo 08:13
Julkaisija: OS/G

Tiina Uusitalo tietää, miten luodaan menestyksekkäitä kohtaamisia niin kasvokkain kuin sosiaalisessa mediassakin.

Tiina Uusitalo on nimitetty OS/G Eventin toimitusjohtajaksi syyskuun alusta alkaen. Hän on tehnyt pitkän uran mediamyynnin ja markkinoinnin sekä urheilumarkkinoinnin parissa. Viimeiset kaksi vuotta Uusitalo toimi sosiaalisen median palveluoperaattorin SoSe Oy:n toimitusjohtaja. Sitä ennen hän on työskennellyt muun muassa Kärkimediassa myynnin ja markkinoinnin johtotehtävissä. Uusitalo on toiminut myös Suomen huippualppinistien, kuten Tanja Poutiaisen, managerina.

– Olemme erittäin iloisia siitä, että saimme hyvässä kasvuvauhdissa olevan tapahtumamarkkinointitoimistomme vetäjäksi erittäin monipuolisen kokemuksen omaavan myynnin- ja markkinoinnin ammattilaisen, OS/G Groupin toimitusjohtaja J-P Rautamaa sanoo.

Uusitalo on innoissaan uudesta tehtävästään, sillä hän kokee pääsevänsä hyödyntämään siinä monipuolista osaamistaan.

– Aiomme jatkaa OS/G Eventin palvelukonseptin kehittämistä ja tuoda myös uusia tuulia koko tapahtumamarkkinoinnin alalle yhdistämällä perinteisiin kohtaamisiin digitaalisen ja sosiaalisen median tarjoamia mahdollisuuksia. Olen erittäin iloinen siitä, että konsernin muiden yhtiöiden kautta voimme tarjota asiakkaillemme myös viestinnän ja mainonnan palvelut saman katon alta, Uusitalo iloitsee.

Rautamaan ja Uusitalon mukaan tavoitteena on myös kansainvälistää OS/G Eventin toimintaa.

Vapaa-ajallaan Uusitalo harrastaa monipuolisesti urheilua ja hänet voi tavata muun muassa tenniskentällä, rinteessä ja merellä purjehtimassa.

OS/G Group

toimitusjohtaja J-P Rautamaa

p. +358 50 3553 000

s-posti: j-p.rautamaa@osg.fi

OS/G Event

toimitusjohtaja Tiina Uusitalo

p. +358 0400 813 722

s-posti: tiina.uusitalo@osg.fi

OS/G on yksi Suomen suurimmista itsenäisistä markkinointiviestinnän konserneista. Siihen kuuluvat OS/G Ezpa, OS/G Viestintä, OS/G Event ja OS/G Stockholm. Konserni on perustettu vuonna 1993 ja sillä on toimistot Helsingissä, Turussa ja Tukholmassa. OSG-ryhmässä työskentelee noin 60 markkinointiviestintäalan ammattilaista.