Etusivu » Tiedotteet » Talous » Forcit luottaa Advenin kestäviin ja luotettaviin energiaratkaisuihin jopa parin vuosikymmenen ajalta

Adven Oy

Julkaistu: 08.10.2012 klo 13:32
Julkaisija: Adven Oy

Hanko 4.10.2012 - Adven Oy rakentaa Oy Forcit Ab:lle bioenergiaan perustuvaa kokonaisratkaisua, jolla tuotetaan jatkossa energiaa Oy Forcit Ab:n Hangon tehtaan lämmitys- ja tuotantoprosesseihin.

Forcitin ja Advenin yhteistyö on jatkunut parin vuosikymmenen ajan. Tämä uusi energiantuotantokonsepti takaa paremman energiatehokkuuden, sekä antaa mahdollisuuden luopua raskaalla poltto-öljyllä tuotetusta energiasta.

”Uusi ratkaisu tehostaa toimintaamme ja pienentää huomattavasti energia- ja käyttökustannuksiamme. Lisäksi tämä on merkittävä ympäristöteko. Olemme tyytyväisiä voidessamme tehdä yhteistyötä”, kertoo tekninen johtaja Jari Henriksson Forcitilta.

”Panostamme yrityksenä räätälöityihin ja ympäristömyönteisiin ratkaisuihin. Meille jatkuva kehittäminen ja tyytyväinen asiakas on tärkein asia, toteaa myyntipäällikkö Teemu Klingberg Advenilta.

Adven on johtava energiaratkaisuja ja kaukolämpöä toimittava energiayritys. Ratkaisut perustuvat asiakkaiden tarpeisiin räätälöityihin kokonaisratkaisuihin, joiden avulla Adven toimittaa energiatuotteet luotettavasti, kustannustehokkaasti ja ympäristövaikutukset minimoiden. Tuotteita ovat mm. teollisuushöyry ja -kylmä, lämpö, jäähdytysratkaisut, kaasu, sähkö sekä muut asiakkaan edellyttämät tuotteet. Adven toimittaa energiaa Suomessa ja Virossa 159 räätälöidyn laitoksen ja 46 kaukolämpöverkon voimin. www.adven.fi