Etusivu » Tiedotteet » Talous » Ericssonin heinä–syyskuun 2012 tulos

Julkaistu: 24.10.2012 klo 09:00
Julkaisija: Ericsson

Tiedoksi toimituksille

Ericssonin (NASDAQ:ERIC) kolmannen kvartaalin tulos vuodelta 2012 julkistetaan perjantaina 26.10.2012 kello 8.30 Suomen aikaa. Raportti julkaistaan osoitteessa:

www.ericsson.com/thecompany/investors/financial-reports

Verkkolähetys klo 10.00

Ericssonin kvartaaliraportin julkistustilaisuus median edustajille ja analyytikoille on katsottavissa suorana verkossa klo 10.00 osoitteessa www.ericsson.com/press.

Milla Nummenpää, viestintäjohtaja, Ericsson
Puh. 09 299 2556 / 044 299 2556
milla.nummenpaa@ericsson.com

Ericsson

Ericsson on maailman johtava viestintäteknologian ja -palveluiden toimittaja. Reaaliaikaiset ja tehokkaat ratkaisumme mahdollistavat verkottuneen yhteiskunnan, joka tuo mukanaan meille kaikille edellytykset opiskella, tehdä töitä ja elää elämäämme vapaammin, kestävän kehityksen yhteiskunnissa maailman ympäri.

Tarjoamme informaatio- ja viestintäteknologian palveluita, ohjelmistoja ja infrastruktuuria teleoperaattoreille ja muille toimialoille. Nykyään 40 prosenttia maailman mobiililiikenteestä kulkee Ericssonin verkkojen kautta, ja asiakkaidemme verkot, joita tuemme, palvelevat noin kahta miljardia palvelunsaajaa.

Toimimme 180 maassa ja työllistämme yli 100 000 työntekijää. Vuonna 1876 perustetun yrityksen pääkonttori on Tukholmassa Ruotsissa. Vuonna 2011 konsernin liikevaihto oli 35,0 miljardia Yhdysvaltain dollaria (226,9 miljardia Ruotsin kruunua). Ericsson on listattu Tukholman NASDAQ OMX -pörssissä ja NASDAQ-pörssissä New Yorkissa.

www.ericsson.com
www.twitter.com/ericssonpress