Etusivu » Tiedotteet » Talous » A-Katsastus valitsi Silta Oy:n palkkaulkoistuskumppaniksi

A-Katsastus valitsi Silta Oy:n palkkaulkoistuskumppaniksi

Julkaistu: 14.09.2012 klo 09:30
Julkaisija: Silta Oy

A-Katsastus-konsernin Suomen toimintojen henkilöstön palkat lasketaan tulevaisuudessa Silta Oy:ssä. Siirtymällä Silta Oy:n asiakkaaksi A-Katsastus saavuttaa kustannussäästöjä ja palkanlaskennan laatu paranee entisestään.

”Silta Oy:n proaktiivinen ote ja jatkuva toiminnan kehittäminen sai meidät kiinnostumaan yrityksestä. Projektimme on lähtenyt oikein hyvin käyntiin ja varsinainen palkanlaskenta aloitettiin tässä kuussa”, kertoo Sari Suono, A-Katsastus-konsernin henkilöstöjohtaja.

Sillan toimitusjohtaja Kari Partanen lisää: ”Hienoa saada asiakkaaksi Pohjois-Euroopan johtava ajoneuvokatsastusten, rekisteröintien, kuljettajantutkintojen ja ajoneuvontestauspalveluiden tarjoaja. Odotamme innolla yhteistyötä edelläkävijän kanssa”.

Silta Oy

Toimitusjohtaja Kari Partanen, Puh. 0207595500, Kari.Partanen(at)Silta.fi

A-Katsastus
Henkilöstöjohtaja Sari Suono, Puh. 040 507 7070, sari.suono@a-katsastus.fi