Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » WERMA 281 lentoestevalo; luokka LIOL, tyyppi A

SKS Automaatio Oy

WERMA 281 lentoestevalo; luokka LIOL, tyyppi A

Julkaistu: 03.05.2011 klo 15:42
Julkaisija: SKS Automaatio Oy

WERMA 281 sopii äärimmäisiin olosuhteisiin; kotelointiluokka on IP65 ja se kestää myös UV-valoa, suolavettä ja lentopolttoaineita. Alumiinikotelo on suolavedenkestävää seosta ja pulveripinnoitteella suojattu. Lasikupu on karkaistua borosilikaattilasia. LED-tekniikka tekee 281-lentoestevalosta huoltovapaan. Käyttöikä, jopa 50000 tuntia, on 50 kertaa suurempi kuin perinteisellä hehkulampulla. Lamppujen vaihtamisen vaarallisissa korkeuksissa voi unohtaa! Jänniteversioita on kaksi: 230 VAC ja myös akkukäyttöön erinomaisesti sopiva 12-50 VDC.

Yksi henkilö voi tehdä koko asennuksen: kaapelin sisäänvienti suuresta läpiviennistä on helppoa ja kotelon osat on liitetty toisiinsa turvavaijerilla. Laitteen voi kiinnittää suoraan alustaansa ulkonevista kiinnityskorvista tai putkeen M25-kierteellä ilman lisätarvikkeita.

Saksan vesiliikenne- ja merenkulkuhallinto (Federal Government's Water and Shipping Administration) on sertifioinut tuotteen fotometriset ominaisuudet; kirkkauden, valon avautumiskulman ja värin.

SKS Automaatio on Suomen johtava koneenrakennuksen automaatio- ja sähkökomponenttien maahantuoja. Teemme yhteistyötä alan parhaiden komponenttivalmistajien kanssa ja haemme aktiivisesti uusia mielenkiintoisia kumppaneita tuotevalikoimamme kehittämiseksi. Valmistamme komponentteja myös omana tuotantona, mm. lämpötila-antureita. SKS Automaation liikevaihto vuonna 2009 oli 14,9 milj. euroa ja yrityksen palveluksessa on 38 henkeä. SKS Automaatio kuuluu SKS Group -konserniin.