Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » Samsungin ja Chelsea FC:n jalkapallokoulussa oppia nyt myös valmentajille

Samsung Electronics Nordic

Samsungin ja Chelsea FC:n jalkapallokoulussa oppia nyt myös valmentajille

Julkaistu: 29.08.2012 klo 11:09
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Ympäri maailmaa kiertävä Samsung–Chelsea FC Youth Football Camp saapuu ensimmäistä kertaa Suomeen. 172 onnellista junnua on valittu, mutta vielä löytyy tilaa 30 juniorivalmentajalle, joille järjestetään oma iltapäiväsessio 12.9.

Samsung järjestää kesän viileimmän futiskoulun 10.–12. syyskuuta 2012 Helsingissä Sonera Stadiumilla. Junnujen lisäksi Samsung tarjoaa 12. syyskuuta juniorivalmentajille oman treenipäivän, jossa Chelsea FC:n nuorisojoukkueen valmentajat kertovat omista valmennusopeistaan. Suomi on Pohjoismaista ensimmäinen, joka saa kunnian isännöidä Samsung–Chelsea FC Youth Football Campia.

– Suhtaudumme Samsungilla intohimoisesti maamme nuorten urheilevien kykyjen tukemiseen. Tämä futiskoulu on erinomainen tapa tarjota nuorille, innokkaille futaajille mahdollisuus hioa taitojaan Chelsea FC:n ammattivalmentajien opissa. Olemme Chelsean pääyhteistyökumppani ja menestyksekäs kumppanuutemme alkoi jo vuonna 2005, kertoo Samsungin markkinointipäällikkö Eva Carrero.

Mukaan otetaan 30 juniorivalmentajaa hakemusten perusteella. Ilmoittautumislomakkeen voi täyttää samsungfutiskoulu.fi osoitteen kautta. Ilmoittautumisaika päättyy 5.9. Valinnoista ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki