Etusivu » Tiedotteet » Suunnittelu ja tekniikka » 15 000 euroa pelissä: Samsung etsii Suomen parasta sovelluskehittäjää

Samsung Electronics Nordic

15 000 euroa pelissä: Samsung etsii Suomen parasta sovelluskehittäjää

Julkaistu: 23.05.2012 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Kuka kehittää Suomen parhaan sovelluksen Galaxy Notelle? Samsung haastaa maan parhaat sovelluskehittäjät Samsung App Challenge -kisaan, jossa etsitään Suomen parasta Galaxy Note -älypuhelimelle ja Galaxy Note 10.1 -tabletille suunniteltua Android-sovellusta.

Galaxy Note on Samsungin Android-puhelin, jonka 5,3-tuumainen näyttö päihittää kaikki kilpailijat. Kesällä julkaistaan vieläkin suurempi, 10-tuumainen malli, Galaxy Note 10.1. Muista markkinoilla olevista mobiililaitteista Notet erottaa interaktiivinen S Pen -kynä, jolla voi piirtää ja kirjoittaa suoraan laitteen näytölle. Se tekee Galaxy Noten käyttämisestä käytännöllistä ja hauskaa.

Samsung App Challenge -kilpailussa pyritäänkin ottamaan selvää, kuinka kätevä ja hauska Galaxy Note voi olla. Kilpailu on avoin kaikille Suomessa asuville yli 18-vuotiaille – opiskelijoille, ohjelmoinnin harrastajille, freelancereille ja yrittäjille.

Tuomaristo arvostelee kaikki kilpailutyöt. Sovellus joka hurmaa tuomariston ideallaan ja ulkonäöllään, sekä hyödyntää parhaiten Galaxy Noten näyttöä ja S Pen -kynää, voittaa 15 000 euron pääpalkinnon. Samalla sovelluksen kehittäjä kruunataan Suomen parhaaksi.

Kilpailuun osallistujien on palautettava valmiit sovellukset viimeistään 7.7.2012. Lisätietoja kilpailusta ja hyödyllisiä kilpailua koskevia vinkkejä on täällä: http://www.samsungappchallenge.com/

Lisätietoa Galaxy Note -laitteista: http://www.samsung.com/fi/consumer/mobile/mobilephones/galaxy-note

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, myyntipäällikkö, Telecom, mika.engblom@samsung.fi, p. 0400 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten, näyttöpaneelien, muistien ja järjestelmä LSI-tuotteiden valmistaja. Yrityksellä on 220 000 työntekijää 68 maassa ja yhdeksällä eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2011 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 141,1 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2011 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon