Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Mitsubishi Electricin uusi FH-mallisarja mullistaa käsityksen ilmalämpöpumppujen tehokkuudesta

Scanoffice Oy

Julkaistu: 13.09.2012 klo 09:00
Julkaisija: Scanoffice Oy

Uudet Mitsubishi Electric MSZ-FH25VEHZ ja MSZ-FH35VEHZ ilmalämpöpumput tuovat lämmitykseen radikaalisti lisää tehoa ja kustannussäästöjä.

Merkittävät säästöt lämmityskuluissa saavutetaan laitteen suurentuneen sisäyksikön avulla, joka mahdollistaa suuremman lämmönluovutuspinnan lämmönvaihtimella. Myös kompressorista on otettu n. 8% lisätehoa.

Uutuusmallit ovat olleet testikäytössä Scandinavian maissa jo vuoden ajan ja niiden moitteeton toiminta Pohjolan kylmässä talvessa on todettu tarkoin testein. Laitteita maahantuova Scanoffice testaa laitteet myös omassa vasta valmistuneessa kylmälaboratoriossaan Vantaan Petikossa. Alustavien mittausten mukaan uudet FH-sarjan ilmalämpöpumput antavat kovissakin pakkaslukemissa (-10 °C ~ -20 °C)
jopa 10 °C korkeamman puhalluslämpötilan kuin markkinoiden tämän hetken parhaat laitteet.

FH-mallisarjan uutuuksissa on myös paljon uusia toimintoja, mm. kaksoisohjaussiivekkeet, joiden ansiosta kaksikerroksisessa talossa lämmitys voidaan jakaa molempiin tasoihin. Poissaolotunnistus laskee lämpötilaa pari astetta, kun asunnossa ei oleskella ja näin lämmityskuluihin saadaan järkevää lisäsäästöä.

Uudet mallit lanseerataan Suomessa syyskuussa 2012.

Myynti- ja markkinointijohtaja Mikko Anttila
e-mail: mikko.anttila@scanoffice.fi

-----------------------------------------------------------------------------------

on eräs Pohjois-Euroopan suurimmista ilmastointilaitteiden ja ilmalämpöpumppujen maahantuonti- ja tukkuliikkeistä. Asiakaskuntamme koostuu pääasiassa kylmä- ja LVI-alan urakoitsijoista, ja toimimme koko Skandinavian alueella. Maahantuonnin ja tukkukaupan lisäksi palveluihimme kuuluvat myös jälleenmyyjien koulutus, takuuasioiden käsittely sekä erilaiset varaosa– ja tarvikepalvelut. Valitsemme tuotevalikoimaamme ainoastaan alan parhaat ja luotettavimmat merkkituotteet. Laadun ja tehokkuuden varmistamiseksi testaamme tuotteet aina itse, sekä osan yhteistyössä VTT:n kanssa.
www.scanoffice.fi