Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Martinex järjestää Turun Silakkamarkkinoilla ainutlaatuisen sinisen ilotulituksen

Julkaistu: 11.10.2012 klo 10:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

TIEDOTE                                                                  11.10.2012

Turkulaiset päättävät Facebookissa, montako rakettia ammutaan

Turun Silakkamarkkinoilla nähdään perjantai-iltana 26.10. kello 19 ainutlaatuinen sininen ilotulitus. Martinexin ilotulitus juhlistaa Sinisiä ajatuksia -kampanjaa, jolla kerätään varoja SOS-Lapsikylälle.

– Meidän tietääksemme Suomessa ei ole aiemmin järjestetty sinistä ilotulitusta yleisötilaisuudessa. Toivomme, että mahdollisimman moni turkulainen tulisi paikalle seuraamaan ilotulitustamme, sanoo Martinexin tuoteryhmäjohtaja Jenni Jalava.

Sinisiä ajatuksia on Martinexin ja SOS-Lapsikylän yhteinen, hyvää tekevä kampanja. Mauri Kunnaksen tytär Jenna Kunnas on suunnitellut Sinisiä ajatuksia -tuoteperheen, jonka myynnistä huomattava osa lahjoitetaan SOS-Lapsikylän toimintaan.

Turkulaiset voivat ilmoittautua tapahtumaan Facebookissa. Mitä enemmän osallistujia, sitä upeampi ilotulitus, sillä jokaista kymmentä osallistujaa kohden ammutaan yksi raketti.

Kerro Sininen ajatus

– Keräämme Silakkamarkkinoiden teltassamme hyvää tekeviä Sinisiä ajatuksia. Kuka tahansa voi kirjoittaa oman positiivisen ajatuksensa paperille ja osallistua näin Sinisiä ajatuksia -tuotteiden arvontaan, Jalava kertoo.

Myös SOS-Lapsikylän edustajat ovat perjantaina kello 15–18 markkinoilla kertomassa omasta toiminnastaan.

– On mukavaa tehdä yhteistyötä Martinexin ja Herra Hakkaraisen kanssa,  jonka Siniset ajatukset tukevat loistavasti toimintamme arvomaailmaa, kiittää SOS-Lapsikylän varainhankintapäällikkö Kei Heikkilä.

Sinisiä ajatuksia -kampanjaan voi osallistua kertomalla oman Sinisen ajatuksensa Facebookissa www.facebook.com/sinisiaajatuksia.

Sinisiä ajatuksia -tuotteita, kuten astioita, leluja ja tekstiilejä, on myynnissä myös Silakkamarkkinoilla Sinisiä ajatuksia -teltassa, joka on avoinna koko tapahtuman ajan Läntisellä rantakadulla, Galleria Joellan lähellä.

Ilotulitus ammutaan Samppalinnanmäeltä perjantaina 26.10. kello 19. Sinisiä ajatuksia -tapahtumia on suunnitteilla myös muihin kaupunkeihin.

Lisätiedot:

Martinexin tuoteryhmäjohtaja Jenni Jalava, puh. 02 436 6813, jennim@martinex.fi

Sinisiä ajatuksia –tuoteperheen kuvapyynnöt:

Pirkko Soininen OS/G Viestintä, puh 0400 630075, pirkko@soininen.org

Martinex on raisiolainen perheyritys. Vuonna 1986 perustettu Martinex toimii lahja- ja taloustavaroiden sekä leikkikalujen valmistajana ja tukkuliikkeenä. Martinex kustantaa ja valmistaa lauta- ja korttipelejä, muun muassa Afrikan Tähteä, Pekka-pelikortteja ja Muumipeliä. Tuotevalikoimaan kuuluvat myös Muumi-tuotteet, Mauri Kunnas -tuotteet, Viiru ja Pesonen -tuotteet ja Peliko-pelit. Martinex työllistää noin 40 ihmistä. Vientiä on Pohjoismaihin, Englantiin ja Japaniin.