Etusivu » Tiedotteet » Sisustaminen » Automaattisulatuksella varustettu 400 litran jää-pakastinkaappi: Samsungin uudessa jää-pakastinkaapissa on 57 litraa enemmän säilytystilaa

Samsung Electronics Nordic

Julkaistu: 21.06.2011 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin suositun G-sarjan jää-pakastinkaapit ovat entistä tilavampia. Uuden eristystekniikan ansiosta Samsungin uusissa G-sarjan laitteissa on 14 prosenttia enemmän säilytystilaa. 200 cm korkeiden mallien tilavuus kasvaa peräti 57 litralla.

Samsung laajentaa G-sarjan jää-pakastinkaappien valikoimaa. Uusi eristystekniikka mahdollistaa ohuemman ulkokuoren, mikä lisää jääkaappien säilytystilavuutta. Uusi tekniikka tuo 57 litraa enemmän säilytystilaa 400 litran jää-pakastinmalleihin, mikä on erityisen tervetullut lisätilavuus lapsiperheiden ja kulinaristien ruoansäilytystarpeisiin.

Automaattisulatus pitää huurteen poissa

Jään muodostuminen lisää usein energiankulutusta. Samsungin uusissa G-sarjan jää-pakastinkaapeissa on automaattisulatustoiminto. No Frost -tekniikka ehkäisee jään muodostumista, jolloin energiaa säästyy ja ruoalle jää enemmän tilaa. Tekniikan ansiosta kaappi hoitaa sulatuksen automaattisesti. Lisäksi G-sarjan laitteissa on lomatila, joka pitää energiankulutuksen alhaisena lomamatkalle tai mökille lähdettäessä. Älykäs lomatila sammuttaa jääkaapin, mutta pitää pakastimen toiminnassa pakastettuja elintarvikkeita varten.

Samsungin uudet, monikäyttöiset jää-pakastinkaapit ovat tyylikkään virtaviivaisia, ja niitä on saatavana valkoisena, mustana ja teräksisenä. Kaapeissa on ergonomisesti suunniteltu kahva, jolla oven avaus on vaivattoman helppoa. G-sarjan kaappien sisätilat ovat älykkäästi suunnitellut. Läpinäkyvät hyllyt ja laatikostot sekä fiksusti sijoitellut LED-valot takaavat täydellisen valaistuksen, jolloin elintarvikkeet löytyvät helposti.

Tekniset tiedot: Samsungin G-sarjan jää-pakastinkaappeja on saatavana 350–400 litran kokoisina, korkeudet 185–201 cm. Energialuokitukset G-sarjassa A+, A++, A+++. No Frost -automaattisulatus. LED-valot takaavat kirkkaan valaistuksen ja alhaisen energiankulutuksen. Multi Flow -tekniikka takaa ruoan hyvän säilymisen. Laitteissa on lomatila pitkiä poissaoloja varten. Vesi- ja jääkoneilla varustettuja malleja saatavilla. Värivaihtoehdot: valkoinen, musta ja teräs. Uusi G-sarjan mallisto saapuu kauppoihin kesäkuun puolivälissä. Hinnat 799–1399 euroa.

Lisätietoja

Raine Lindqvist, myyntipäällikkö WG, raine.lindqvist@samsung.fi, p. 040 7078 747

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, eva.carrero@samsung.fi, p. 0400 807 750

Toni Perez, OSG Viestintä, toni.perez@osg.fi, 0400 630 063.

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava televisioiden, muistisirujen, matkapuhelinten ja näyttöpaneelien valmistaja. Yrityksellä on 190 500 työntekijää 68 maassa ja kahdeksalla eri liiketoiminta-alueella. Vuonna 2010 yhtiön yhteenlaskettu liikevaihto nousi 135,8 miljardiin Yhdysvaltain dollariin. Samsung Electronics Nordic AB:n liikevaihto vuonna 2010 oli 1.1 miljardia euroa. Pohjoismaiden yhtiö on kasvanut nopeasti vuodesta 1992. Sillä on 330 työntekijää, ja sen valikoimaan kuuluvat uusimmat tuotteet matkapuhelinten, äänen- ja kuvantoiston, IT-laitteiden ja kodinkoneiden aloilta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki