Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Viherasema Oy julkistaa uuden Zengrow 8 (ZG8) – Viherseinä-tuotteen

Viherasema Oy

Viherasema Oy julkistaa uuden Zengrow 8 (ZG8) – Viherseinä-tuotteen

Julkaistu: 12.09.2012 klo 09:32
Julkaisija: Viherasema Oy

Zengrow 8 (ZG8) on näyttävä ja edullinen sisustuselementti joka tarjoaa kotikokeille ja -puutarhureille uuden ulottuvuuden viherkasvien sekä kaupan yrttien- ja ruukkusalaattien kasvattamiseen sekä säilyttämiseen. Tuote sisältää automaattisen kastelujärjestelmän pumppuineen ja sen käyttöönotto on erittäin helppoa.

ZG8 – viherseinän avulla jokainen pystyy luomaan kotiinsa näyttäviä vihersisustus elementtejä pieneenkin tilaan moniulotteisten kasvipintojen avulla. Viherseinässä voi myös säilyttää kaupan yrtti- sekä salaattiruukkuja keskellä talvea keittiön seinäpintoja hyödyntäen.” – Toteaa Viherasema Oy:n toimitusjohtaja Pasi Lindberg.

Zengrow 8 (ZG8) on nähtävillä Habitare-messuilla Helsingin messukeskuksessa 12. – 16.9.2012 välisenä aikana. Zengrow 8 (ZG8) on ennakkotilattavissa messuilla ja laitteen toimitukset alkavat lokakuun lopussa 2012.

Viherasema Oy, toimitusjohtaja
Pasi Lindberg
pasi.lindberg@viherasema.com

Painokelpoiset tuotekuvat: http://www.zengrow.com/press

Zengrow suomalainen sisäpuutarhakeksintö, joka mahdollistaa puhtaiden ja tuoreiden ruokakasvien kasvattamisen kotona vuoden ympäri. Zengrow hyödyntää puhdasta ja tehokasta vesiviljelytekniikkaa. Zengrow tuotteiden avulla voi helposti kasvattaa viherkasveja sekä moninkertaistaa kaupan yrtti- ja salaattiruukkujen sadon.

Viherasema Oy on vuonna 2007 perustettu suomalainen kaupunkiviljelyn ja lähituotannon edistämiseen keskittynyt yritys. Viherasema kehittää tuotteita, joiden avulla ruokaa voidaan kasvattaa loppukäyttäjän lähellä. Yritys toi ensimmäisenä Suomessa markkinoille sisäpuutarhan, joka lanseerattiin marraskuussa 2008. Viherasema Oy panostaa tuotekehityksessä korkeaan laatuun, käytettävyyteen sekä muotoiluun. Lisätietoa osoitteessa www.zengrow.com.