Etusivu » Tiedotteet » Ruoka ja elintarvikkeet » Grill it! –ravintola mausteiden lumoissa

Radisson Blu

Grill it! –ravintola mausteiden lumoissa

Julkaistu: 02.10.2012 klo 12:57
Julkaisija: Radisson Blu

Grill it! -ravintoloiden syksy on kiinnostavien mausteiden juhlaa. Ruoanlaiton ikuiset sivuosanäyttelijät nousevat pääosaan ravintoloiden syksyn ruokakampanjassa, kun tarjolla on klassikoita uudella tavalla maustettuina.

Lihan ystäviä hemmotellaan kampanjassa erityisesti. Muhkea 500 g T-luupihvi on näyttävä ja vie varmasti nälän. Grill it! -ravintoloiden kampanjassa se maustetaan argentiinalaisittain. T-luupihvi sopii erityisesti niille, jotka eivät osaa valita, sillä siinä on sekä sisä- että ulkofileetä.

Mausteiden lumoissa -kampanjan mausteet on käytetty muun muassa argentiinalaista maustesekoitusta Grill Argentinaa, Curry Jaipuria Intiasta ja Thai Seven Spices Thaimaasta. Ruoille on valittu myös suositusviinit.

Kampanjan annokset tarjolla 4.10.–2.12.

Kristin Aidla

Restaurant Manager

p. 050-465 3345

kristin.aidla@radissonblu.com

www.grillit.fi

S-ryhmään kuuluvat kaksi Grill it! -ravintolaa sijaitsevat Oulussa ja Helsingissä.

Grill it! -ravintolat tarjoavat tasokkaita grilliruokia parhaista raaka-aineista valmistettuina. Ruokamaailman maut ja virtaukset näkyvät inspiroivalla ruokalistalla, jota on piristetty mausteilla ympäri maailman. Grill it! -ravintoloiden skandinaavinen lämminhenkinen miljöö sekä uniikki musiikkimaailma johdattelevat kulinaariselle matkalle viinin ja ruoan maailmaan.